×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت از وظایف مهم مسئولان است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت از وظایف مهم مسئولان است؛ لذا داشتن این برنامه مدون برای توسعه شهر اندیمشک ضرورت دارد.

فریدون حسنوند در نشست شورای اداری اندیمشک، اولویت نخست اندیمشک را اشتغال دانست و عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی گام بردارند.

وی به نقش دانشگاه در تولید علم تأکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها از ظرفیت خود برای معرفی شهرستان اندیمشک، پویایی، اشتغال و توسعه شهرستان باید تلاش دوچندان کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت از وظایف مهم مسئولان است، گفت: داشتن برنامه مدون میان مدت و بلند مدت برای توسعه شهرستان اندیمشک ضرورت دارد.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها در اندیمشک به رغم اعتبار اما زمان‌بر شده‌اند که مدیران مربوط باید برای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند.

حسنوند با تأکید بر مسئولیت‌پذیری و تلاش مضاعف برای خدمت به شهروندان، اظهار کرد: مسئولان اندیمشک برای جذب رضایت‌مندی شهروندان اندیمشک باید به صورت شبانه‌روزی تلاش کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان مشاغل کوچک، خانگی و فناوری نوین را در حوزه صنعت و کشاورزی مورد حمایت و توجه قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.