×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با یک ماه تاخیر برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایش استان خوزستان گفت: جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک ماه تاخیر، بهمن ماه به میزبانی اندیمشک برگزار می‌شود.

محمدیاقوت‌پور در این زمینه  افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیست و ششمین مرحله این جشنواره از تاریخ برگزاری همه ساله که در آذرماه بوده با رویکردی جدید در بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری جشنواره، نحوه اجرا، فراخوان و پوستر این جشنواره پس از هماهنگی و برنامه ریزی اطلاع رسانی می‌شود همچنین پوستر این رویداد مهم فرهنگی هنری چهارم آذرماه امسال در شهرستان اندیمشک رونمایی می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایش استان خوزستان  خاطر نشان کرد: جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با قدمتی حدود سه دهه از جشنواره های کهن تئاتر در سطح کشور است که ابتدا بصورت استانی و سپس در گستره منطقه‌ای استان‌های زاگرس نشین و در این سال‌ها نیز به صورت ملی در شهرستان اندیمشک به میزبانی هنرمندان گروه‌های نمایشی از کل کشور است.

یاقوت پور اظهارداشت: این رویداد مهم فرهنگی هنری حتی در شرایط تعطیلی‌های کرونایی حفظ و در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک بر اساس حماسه مقاومت این منطقه شکل گرفت و هدف آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.