×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای پروژه های محرومیت زدایی درمنطقه کم برخوردار شهید سلیمانی(منبع آب) اهواز

استاندار خوزستان در بازدید  از کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز و پایان عملیات نخستین مرحله از تعمیر و بازسازی منازل این منطقه گفت: کوی شهید سلیمانی یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز است که در سال‌های گذشته مردم این منطقه با مشکلات متعددی از جمله مسیر تردد، خطر ریزش کوه و فرسودگی منازل خود روبرو بودند.

غلامرضا شریعتی افزود: در ماه‌های اخیر به همت سپاه ولی عصر خوزستان  و برخی از دستگاه‌های اجرایی اقدامات موثری برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: سپاه ولی عصر  خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از ماه‌های گذشته در این محل مستقر شده و در قالب عملیات نبی اکرم (ص) خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: چشم انداز این منطقه ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی است که در برنامه  پنج ساله انجام و ۹۰۰ نفر جابه‌جا می‌شوند، اما تا آن زمان نباید از منازل فرسوده و پرخطر این منطقه غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و محلی برای رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بسیج شده‌اند و این روند ادامه خواهد داشت، گفت: هماهنگی لازم با بنیاد مستضعفان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای تامین اعتبار تعمیر تعداد بیشتری از منازل انجام شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برخی از منزل پرخطر توسط مدیریت بحران شناسایی شده و جابه‌جایی آن‌ها در اولویت قرار گرفته است، افزود: جا دارد از همکاری مردم در مناطق مختلف صمیمانه قدردانی کنیم و این وعده را می‌دهیم تا آخرین روز از رفع مشکلات مردم پای کار خواهیم ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.