×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تکمیل زنجیره تولید ام‌دی‌اف با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه نوین چوب خوزستان

استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی توسعه فاز دوم کارخانجات شرکت نوین چوب خوزستان گفت: این کارخانه تولیدکننده محصولات ام دی اف است و اکنون با اضافه کردن خط پارکت و سایر خط ‌های ملامینه و پرس و آغشته‌سازی، تولید و اشتغال را در سال جهش تولید افزایش داده است.

وی با بیان اینکه کار دیگری که در این زمینه انجام شده، خرید یک دستگاه تولید ام دی اف از چوب و درخت است به جهت اینکه زنجیره تولید و عرضه تکمیل شود، افزود: پیش از این ام دی اف را از ترکیه و تایلند وارد می‌کردیم.

شریعتی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی کارخانه تولید ام دی اف، از محصول اولیه تا محصول نهایی در این کارخانه انجام می‌شود، بیان کرد: همچنین کمک‌هایی صورت گرفته که تولید درخت هم در مجموعه‌ای که به آن‌ها واگذار شده انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این کار کاملا در جهت اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید برای کمک کردن به مصارف ارزی و انجام صادرات و ارزآوری برای کشور است که خوشبختانه در شرکت نوین چوب صورت گرفته و کار ارزنده‌ای است.

غلامرضا شریعتی خاطر نشان شد: هزینه سنگینی صورت گرفت و وسایل کارخانه موجود است و به محض اینکه کار‌های زیرساختی انجام شود امیدواریم که چند ماه آینده این کارخانه را هم به بهره‌برداری برسانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.