×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مطالبه‌گری در حوزه محیط زیست در دولت بعدی نیز ادامه خواهد داشت

محسن حیدری  در نشست با نخبگان، فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مسجد ابوطالب(ع) حوزه علمیه الغدیر اهواز، اظهار داشت: موضوع انتقال آب مساله ای است که سالها پیش از انقلاب اسلامی آغاز و از سوی تمامی دولت‌ها با شدت و ضعف ادامه داشته و صدای واحدی از استان به مراکز تصمیم‌گیری مخابره شده که تاکنون در توقف این طرح‌ها ثمربخش بوده ‌است.

وی افزود: بی شک با تغییر دولت نیز مطالباتی را که در چند سال اخیر درباره انتقال آب داشته ایم، با صراحت ادامه می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که بر سر غائله انتقال آب هیچ سازشی نداشته و برای تحقق حقوق مردم تلاش میکنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب مانند گذشته نسبت به مسائل استان خوزستان از جمله مشکلات آب آن دغدغه‌مندی دارند.

وی بیان کرد: همچنین با تغییر دولت‌ها، مطالبه اصلی مردم استان یعنی توقف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌ها و رعایت پیوست محیط ‌زیستی در صنایع و بخش‌های عمرانی تغییر نمی‌کند.

آیت الله حیدری تصریح کرد:متاسفانه درسال های اخیر تخصیص و تأمین آب برای عملیاتی شدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری معطل مانده‌ که یکی از مطالبات جدی ما از وزارت نیرو است.

پیش از سخنان آیت الله حیدری در مسجد ابوطالب (ع) اهواز، جمعی از نخبگان، مدیران، فعالان فرهنگی و اجتماعی در این نشست درمورد مسائل و مشکلات خوزستان از جمله همه‌گیری کرونا، مسائل محیط زیستی، دغدغه‌های معیشتی، حاشیه نشینی، سهم نخبگان استان در قوه مجریه تبادل نظر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.