×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اردوگاه میثاق آبادان به نقاهتگاه بیماران کرونایی تبدیل شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با پیگیری‌ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، اردوگاه میثاق برای استفاده بیماران کرونایی، در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این مجوعه اردوگاهی از این پس به‌ عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پیش از این نیز، محل سپاه آبادان برای تسریع در امر واکسیناسیون، برای پذیرش داوطلبان تجهیز شد.

مجتمع اردویی میثاق دارای ۱۲۲ سوئیت مجزا و خوابگاه با ظرفیت هزار و ۳۰۷ نفر است که در صورت لزوم قابلیت اسکان ۲ هزار نفر را دارد.

 

افزایش داروخانه های فعال در جنوب غرب خوزستان 

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به شرایط حاد در جنوب غرب خوزستان به تعداد داروخانه های این منطقه در تاسوعا و عاشورای حسینی افزوده شد.

زینب جوانمردی به خبرنگار ایرنا افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از ازدحام مردم در داروخانه های شبانه روزی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، تعداد داروخانه های فعال در منطقه جنوب غرب خوزستان افزایش یافت.

وی با اشاره به ارائه فراخون دعوت به همکاری از داروخانه های روزانه و داوطلب برای فعالیت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و خدمات دهی به شهروندان، گفت: در پاسخ به این فراخوان، داروخانه های روزانه علاوه بر داروخانه های شبانه روزی در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه فعال بوده و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.