×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کتاب ۵ دقیقه دیسیپلین

نویسنده: کریستین لی

مترجم: ناهید آقاحسینی

کریستین لی در کتاب ۵ دقیقه دیسیپلین، به شما یاد می‌دهد که چطور با راهکارهای ارائه شده عادت‌های خوب را در خودتان پرورش دهید و به اهدافتان دست یابید.

همان طور که احتمالاً می‌دانید، سفر برای یافتن آنچه برای نظم درونی لازم است یک سفر کاملاً شخصی محسوب می‌شود. این دیگر فقط مربوط به موارد لیست‌شده‌ی کارها نیست. خیلی بزرگ‌تر از آن است. این را بدانید هر آنچه را که می‌گویید باید با اطمینان انجام دهید. این در مورد حمایت از خودتان از طریق ترس و شک است تا زمانی که نظم و انضباط پیدا کنید. این را بدانید که وقتی نظم و انضباط شخصی می‌یابید، تصمیمات و اعمال شما می‌تواند در رسیدن به هر آنچه در زندگی می‌خواهید منجر شود.

نظم و انضباط شخصی این است که از توانایی‌های بالقوه خود استفاده کنید و سپس همه‌ی پیروزی‌های بزرگ را به دست آورید. هدف کریستین لی (Christine Li) از نوشتن کتاب ۵ دقیقه دیسیپلین (۵ minute self-discipline exercises) این است که به شما نشان دهد چگونه از کنار مقاومت و ترس خود عبور و دوباره با انرژی‌تان ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به اهداف‌تان برسید. پس از خواندن این کتاب و انجام تمرینات موجود، می‌توانید مسیر شخصی خود را از طریق انضباط شخصی طراحی کنید، تا در مدت زمان کوتاهی، دقیقاً مانند نویسنده دچار یک تحول شخصی چشمگیر شوید.

برای رسیدن به نظم و انضباط شخصی اولین مورد این است که توجه خود را به موارد مهم حفظ کنید. باید بدانید سه هدیه‌ی بزرگ به شما اعطا شده است: زمان، مکان و انرژی. نگران نباشید!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.