×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دریافت هزینه اشتراک از مناطق فاقد شبکه فاضلاب تخلف است

جلیل مختار بیان کرد: وقتی شبکه فاضلاب در مناطقی از آبادان اجرا نشده چرا مبلغی بابت دفع فاضلاب از ساکنان دریافت می شود؟ این مبلغی بابت چه چیزی دریافت می‌شود؟

وی گفت: ۴۲۰ کیلومتر از شهر آبادان فاقد شبکه فاضلاب بوده یا دارای شبکه فرسوده با بیش از ۵۰ سال قدمت است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت هزینه دفع فاضلاب از ساکنان این مناطق که هیچگونه خدماتی در خصوص فاضلاب دریافت نمی‌کنند تخلف است.

مختار ادامه داد: وزیر نیرو به دلیل افزوده نشدن کدهای خانوار به کنتورهای برق و نبود شبکه فاضلاب در برخی مناطق آبادان باید پاسخگو باشد.

وی گفت: در بیشتر منازل مسکونی آبادان بیش از یک خانوار سکونت دارند اما به دلیل اعمال نشدن کدهای خانوار به کنتورهای برق و آب، برای ساکنان این منازل قبض آب و برق تصاعدی صادر می‌شود.

مختار افزود: شرکت توزیع برق خوزستان باید نسبت به افزایش کدهای خانوار به کنتورهای پرمصرف بیشتر از الگوی مصرف اقدام کند که تاکنون این اقدام عملی نشده است.

مدیر شبکه آبفا منطقه آبادان در این باره گفت: هزینه آبها و دفع فاضلاب طبق مصوبات وزارت نیرو دریافت می‌شود.

عزیر خلف‌زاده بیان کرد: تمامی قبوض صادر شده طبق بخش‌نامه‌های وزارت نیرو برای شهروندان صادر می‌شود هر چند مناطقی که فاقد شبکه فاضلاب هستند نیز مورد خدمات رسانی قرار می‌گیرند.

وی افزود: دریافت نشدن هزینه از مناطقی که دارای شبکه فاضلاب نیستند باید از وزارت نیرو پیگیری شود که امیدواریم نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی این مورد را با جدیت پیگیری کنند.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.