×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کاهش قیمت توسط واحدهای تولیدی در خوزستان رضایت مصرف کنندگان را فراهم می کند

نعمت الله بیرانوندی در جریان بازدید از شرکت‌های تولیدی در آبادان افزود: مشکلات واحدهای تولیدی استان خوزستان که رفع آنها در سطح استان میسر نیست به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری منعکس خواهند شد تا در سطح ملی برای آنها تصمیم گیری شود.

وی رضایت‌مندی مصرف کنندگان را از شرکت‌های تولیدی خواستار شد و اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان علاوه بر دریافت گزارش سازمان‌های ناظر در زمینه بازرسی، از واحدهای بزرگ تولیدی در سطح استان انتظار افزایش تولید و رضایت‌مندی مصرف کنندگان را دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح تحولی جدید این سازمان برای رفع موانع و هزینه‌های بالای تولید در استان گفت: در این راستا از واحدهای بزرگ تولیدی خوزستان بازدید کارشناسی می‌شود.

بیرانوندی بیان کرد:اجرای طرح تحولی جدید سازمان تعزیرات حکومتی جلوگیری از ظلم و اجحاف در حق مصرف کنندگان، جلوگیری از گرانفروشی کالاهای تولیدی و در نهایت رضایت‌مندی مشتری را در پی دارد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح تخلفات واحدهای تولیدی از مبدا و مرحله تولید شناسایی و با آن برخورد می‌شود تا حق مصرف کنندگان پایمال نشود.

بیرانوندی افزود: ۱۶ هزار پرونده تخلف در خوزستان از ابتدای امسال تاکنون توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: نظارت بر واحدهای تولیدی که محصولات غذایی ، پرمصرف و تاثیرگذار بر زندگی مردم همچون روغن خوراکی و یا مصالح ساختمان مثل سیمان را تولید می‌کنند در سطح استان ادامه خواهد داشت تا باعث ارتقا کیفیت تولید شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.