×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

روستایی در شهرستان اندیکا پس از ۴۳ سال برقدار شد

علی خدری در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه یکی از اقدامات موثر و مهم مورد نیاز شهرستان های ایذه و دزپارت، که در حال انجام است ، تبدیل سیم به کابل است، افزود: این اقدام موجب بالا رفتن پایداری شبکه، کاهش تلفات، مبلمان شهری و جلوگیری از سرقت تجهیزات و شبکه برق خواهد شد که مجوزهای لازم در این خصوص صادر شده است.

وی با بیان اینکه پارسال، پیچیده‌ترین پیک بار را در خوزستان پشت سر گذاشتیم، افزود: خوشبختانه با اقدامات پیک سایی و سلسله اقدامات جهادی مجموعه همکاران، نسبت به متوسط پیک کشور، کمترین خاموشی‌ها را در خوزستان داشتیم.

خدری از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در این مناطق را پیگیری روشنایی روستایی بیان کرد و گفت: تعهدات پارسال این شرکت در تمام شهرستان‌های استان باید به صفر برسد و اگر مشترکی در این سال درخواست کنتور داده، نباید در فهرست انتظار بماند.

وی با اشاره به برق رسانی به ۱۰ روستای سخت گذر شهرستان ایذه در سال گذشته، افزود: افزایش ترانس در برخی مناطق ایذه تا پیش از آغاز سال جدید ، و اجرای پروژه اتوترانس بخش سوسن شهرستان ایذه که یکی از خطوط پر حادثه است تا پیش از تابستان سال آینده نیز به انجام می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به توسعه برق رسانی روستایی در امسال ادامه داد: با تلاش مجموعه، پس از ۴۰ سال، یک روستای سخت گذر از نعمت برق برخوردار شد که از سال ۱۳۶۰ تا کنون بی برق بوده و این اقدام، رضایتمندی مردم منطقه را در پی داشت.

خدری افزود : ۶۰۰ روستا در ۲ شهرستان ایذه و دزپارت از شبکه برق پایدار بهره‌مند هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.