×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سند تحول کشور آماده است و به زودی رونمایی می شود

سید محمد حسینی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های استان خوزستان در دانشگاه امیر المومنین اهواز بیان کرد: این دولت شعار عدالت را داده است و باید این مهم انجام شود.

وی گفت: مردم با شرایطی که در دولت قبل ایجاد شد ناامید  و ناراضی شدند که با دعوت علما و بزرگان و با هدف ایجاد تغییر،  مردم بنا به وظیفه دینی و ملی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

حسینی اظهار داشت: سند تحول کشور آماده است و به زودی رونمایی می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: مجلس این دوره انقلابی است و افراد دلسوزی به عنوان نمایندگان مردم در مجلس فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مشترک دولت و مجلس حل مشکلات مردم است افزود: باید به فکر حل دغدغه مردم باشیم و  هیچگونه کم کاری در مسیر خدمت به مردم پذیرفتتی نیست.

حسینی با اشاره به اینکه دولت قبلی در شرایط خوبی به دولت فعلی واگذار نشد افزود: با وجود اینکه با مشکلات فراوانی مواجه هستیم اما در تلاش هستیم تا شرایط را برای مردم آسان تر کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: در زمان پایانی دولت قبل ۱۴۰ لایحه تصویب و به دولت جدید واگذار شد که یکی از این لایحه ها بحث رتبه بندی معلمان است که بار مالی بالایی به دولت فعلی تحمیل کرده است.

وی اضافه کرد:  با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، دولت این لایحه را قبول کرد و آن را اجرا خواهد کرد، اما اگر دولت قبل توانایی داشت زودتر این لایحه را تصویب و عملیاتی می کرد.

وی افزود: نظام جامع پرداختی در حال ساماندهی است و باید نوع استخدامی ها نظام مند شده و عدالت در پرداخت حقوق ها اجرا شود.

حسینی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ رفتار و تفکر و عملکرد افراد بسیاری مشخص شد ادامه داد: در هشت سال گذشته یک رخوت و بی تحرکی و بی تدبیری و کاستی در خدمات رسانی به مردم و توقف مدیران در پشت میزهای آن ها رخ داد.

به گفته وی  اغلب این افراد که زمانی این رفتارها را توجیه می کردند الان طلبکار دولت جدید هستند  و می گویند چرا در مدت زمان کم همه مشکلات را حل نمی کنید.

وی با اشاره به بدهی های دولت قبل افزود: ماهانه بالغ بر ۱۰۰هزار میلیارد ریال باید بابت اوراقی که در دولت قبل انباشته شده بود و به بدهی دولت تبدیل شده بود پرداخت شود.

حسینی در ادامه با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی در دنیا ادامه داد: شهید سلیمانی حتی خارج از مرزهای ایران دارای محبویت فراوان است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود : شهید سلیمانی در زیر فشار دشمنان و آتش گلوله به درستی مدیریت کرد و مکتبی از خود به جای گذاشت که برای رسیدن به موفقیت و اهداف انقلاب باید از این مکتب پیروی کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: سردار سلیمانی در راه صیانت از کشور و دفاع از مظلومان شهید شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.