×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همکاری‌های علمی و فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیریت اکتشاف گسترش می‌یابد

همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مطالعات با روش‌های نو و تبادل داده‌، دانش و تجربه برای انجام کارهای مشترک بین دو مجموعه به‌وسیله تشکیل کارگروه‌های فنی گسترش می‌یابد.

به گزارش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در نشست مشترک مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیران عامل این شرکت‌ها برگزار شد، نحوه توسعه همکاری بین دو مجموعه، انجام مطالعات با استفاده از روش‌های نو و تبادل داده‌، دانش و تجربه برای انجام کارهای مشترک بین دو مجموعه بررسی شد.

تعیین تکلیف، پیگیری و واگذاری میدان‌های کشف شده و تحویل به مناطق نفت‌خیز جنوب برای توسعه میدان‌ها، تشکیل کمیته ارتباطی بین مدیریت اکتشاف و معاونت زمین شناسی در زمینه بررسی میدان‌های اکتشافی، رفع ابهام‌ها بین میدان‌ها و تهیه پروپوزال درباره مخازن نامتعارف از جمله مسائلی بود که در این نشست بحث و بررسی شد.

در پایان این نشست بر داشتن برنامه مدون و علمی، لحاظ کردن پیوست اقتصادی در انجام فعالیت‌های مشترک، ارتباط مستمر و تشکیل نشست‌ها به‌صورت ماهانه برای تحقق اهداف مشترک، از سوی مدیران دو مجموعه تأکید شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.