×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عزمی راسخ برای بالندگی کشور وجود دارد

 امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی  در دیدار با حمعی از کارکنان نیروهای مسلح خوزستان با امام جمعه اهواز به مناسبت روز بزرگداشت نیروی هوایی ارتش در محل مصلای مهدیه اهواز بیان کرد: در سطح منطقه و دنیا انقلاب‌های زیادی اتفاق افتاده است اما چون رهبری مقتدری نداشته و یا مردم با یکدیگر همبستگی نداشتند و یا اینکه نیروی نظامی سرنوشت انقلاب را به دست گرفته و باعث شکست انقلاب شدند.

وی گفت: اقدام انقلابی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ ، در پیروزی انقلاب اسلامی و کاهش هزینه این انقلاب نقش چشمگیری داشت.
وی ادامه داد: امروز به خود می‌بالیم که در لباس سربازی انقلاب اسلامی هستیم.

امیر سرتیپ دوم بیدادی بیان کرد: بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنیم تا برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) در تمام دنیا، پای کار خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه کشورهای در حال توسعه باید فراز و نشیب زیادی را بگذرانند گفت: ایران یک کشور در حال توسعه است که با سخت ترین تحریم ها و هجوم ها روبه رو بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این نشست بیان کرد: آمریکا تلاش دارد تا به مردم فشار وارد کند و مردم از فشار اقتصادی به تنگنا برسند و با این اقدام به نظام ضربه بزند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی فرد افزود: جنگ‌های کنونی ، به جنگ رسانه‌ تبدیل شده است؛ فضایی که ضد انقلاب اسلامی وجود دارد نباید دل جوان‌ها را خالی کند.
وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی این است که شرایط را برای حضور و ظهور امام زمان (عج) آماده کند.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.