×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افزوده شدن۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز

مراسم رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید با حضور استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، فرماندار اهواز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونان ارشد استانداری و شهرداری و حضور گسترده مردم شهید پرور اهواز، پس از اقامه نماز جمعه مقابل مصلی مهدیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

رضا بزاز زاده در این مراسم گفت:: خدا را شاکریم که پیگیری‌ها مثمرثمر واقع شد و توانستیم امروز جمعه، ۱۴ بهمن ماه و در آستانه شب ولادت مولا امیرالمومنین (ع)، ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید را از ۲ شرکت ایرانخودرو دیزل و عقاب افشان به مردم اهواز هدیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید آتروس، ساعت ۳ بامداد امروز وارد اهواز شدند، افزود: تلاش‌های صورت گرفته برای ورود اتوبوس‌های جدید به این کلانشهر نشانه این است که در استفاده و بهره برداری از اتوبوس‌های جدید حتی یک روز هم فرصت سوزی نخواهیم کرد و با توجه به نیازسنجی صورت گرفته درصدد افزایش سطح خدمات دهی هستیم.

بزاز زاده ادامه داد: براساس قولی که به مردم اهواز دادیم تا ورود آخرین اتوبوس خریداری شده و کسب رضایتمندی شهروندان از پای نخواهیم نشست و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال تعداد اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی را نزدیک به ۲ برابر افزایش دهیم و تاحدودی آرامش را به حمل و نقل عمومی اهواز برگردانیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز می‌گوید: در مجموع ۶۴ دستگاه اتوبوس شهری از شرکت ایرانخودرو دیزل (آتروس) و ۶۵ دستگاه اتوبوس از شرکت عقاب افشان (اسکانیا) خریداری شده است که امروز آیین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید آتروس و ۱۸ دستگاه اتوبوس اسکانیا را برگزار کردیم.

به گفته این مقام مسئول؛ براساس نظر کارشناسی و برنامه ریزی انجام شده، اتوبوس‌ها پس از گذراندن مراحل اداری بیشتر در مسیر‌های مناطق محروم و کم برخودار استفاده خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.