×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سازمان آب و برق خوزستان با صائبین مندایی همکاری کند

نماینده اهواز در مجلس شوری اسلامی با اشاره به لایروبی کارون در مقطع پل کابلی اهواز گفت: سازمان آب و برق خوزستان به بهانه لایروبی کارون در مقطع پل کابلی اهواز به دنبال تخریب حوضچه ۳۰ متر مربعی اقلیت دینی صائبین مندایی است و امیدواریم در این اقدام تجدیدنظر کند.

سید کریم حسینی اظهار کرد: صائبین مندایی ساکن شهر اهواز که انسان‌های بسیار نجیبی هستند در حوضچه‌ای ۳۰ متر مربعی در زیر پل کابلی اهواز مراسمات دینی و مذهبی خود را اجرا می‌کنند اما اخیرا با توجه به بحث لایروبی کارون مساله‌ای برای آن‌ها به وجود آمده است.

نماینده اهواز در مجلس گفت: این مساله مطالبه‌ای به حق از سوی این افراد است که مطرح شده و انتظار داریم تا سازمان آب و برق در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشد.

حسینی عنوان کرد: این حوضچه هیچ تاثیری در بحث لایروبی ندارد و این‌که سازمان آب و برق قصد لایروبی کارون دارد می‌تواند این کار را از چند متر آن طرف‌تر اجرایی کند.

وی افزود: امیدواریم سازمان آب و برق خوزستان در بحث تخریب این حوضچه بسیار کوچک که برای انجام اعمال دینی صائبین مندایی اهواز در رودخانه کارون استفاده می‌شود تجدیدنظر کند و با این افراد همراهی داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.