×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای برق رسانی به شوش و کرخه جذب شد

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث، توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی به روستاها و شهرهای شوش و کرخه جذب شد.

 محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مشکل جدی افت فشار برق در بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان‌های شوش و کرخه افزود: ۳۱۴ میلیارد ریال از اعتبار جذب شده به شهرستان شوش و ۳۵۶ میلیارد ریال نیز به شهرستان کرخه تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با جذب این اعتبار عملیات برق رسانی و اصلاح شبکه به منظور تامین برق و رفع افت ولتاژ در بیش از ۱۰۰ روستا و چند منطقه شهری اجرا می‌شود که نهایی شدن این طرح‌ها نقش مهمی در پایدارسازی شبکه برق در این ۲ شهرستان دارد.

نماینده شوش و کرخه با تاکید بر لزوم ارتقای ضریب امنیت شبکه برق در این ۲ شهرستان گفت: تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار و همچنین تامین بیش از ۴۵۰ شعله چراغ LED برای افزایش روشنایی معابر از جمله اقداماتی است که در قالب این اعتبار انجام می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم تامین برق پایدار به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه افزود: تامین برق پایدار از جمله زیرساخت‌های ضروری برای جذب سرمایه گذاران به شهرستان‌های شوش و کرخه است به همین دلیل با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز این ۲ شهرستان جذب اعتبار بیشتر برای توسعه و اصلاح شبکه برق این شهرستان‌ها دنبال می‌شود.

تخصیص ۶۰‌ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی زهکش شهرک بهرام شوش

کعب عمیر در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح بهسازی و ساماندهی زهکش شهرک بهرام شوش خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت بهسازی و ساماندهی زهکش شهرک بهرام و مطالبه اهالی منطقه در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده اعتبار لازم برای این کار تخصیص داده شد.

وی با تاکید بر ضروت خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان‌های شوش و کرخه افزود: با پیگیری انجام شده مبلغ ۲۰‌ میلیارد ریال نیز برای بهسازی معابر و خیابان‌های روستاهای قلعه نصیر و بیت موزان نیز تخصیص داده شده است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح‌ها از محل اعتبارات وزارت نفت اجرا و بهره برداری می‌شوند.

کعب عمیر مهرماه سال ۱۴۰۱ در جمع اهالی بخش فتح المبین شوش از رفع مشکل برق شوش و کرخه در آینده نزدیک با احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی خبر داده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.