×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

صنایع مستقر در آبادان و خرمشهر مشوق تولید دریافت می‌کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مشوق‌ تولید برای تداوم فعالیت صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر ارائه می‌شود.

 علی زارعی در نشست با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خوزستان اظهارکرد: همه مشوق‌هایی که برای تداوم فعالیت واحدهای موجود و آغاز فعالیت واحدهای تولیدی جدید مورد نیاز است، توسط سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به موضوع تهاتر زمین‌ میان سازمان منطقه آزاداروند و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: زمان‌بندی اجرای پروژه‌های سایت صنعتی منطقه آزاد اروند باید بر اساس برنامه انجام و تقسیم‌بندی مناسبی برای این امر در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاداروند گفت: تعاملات خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و هماهنگی جهت تهیه بسته‌های سرمایه گذاری در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مطرح است و در آینده این موارد پیگیری خواهد شد.

اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شرکت‌های فعال در آبادان و خرمشهر

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست با اشاره به موضوع راه‌اندازی واحدهای راکد که سال گذشته در محدوده جغرافیایی منطقه آزاداروند به چرخه تولید بازگشته‌اند گفت: در سال جاری پروژه‌هایی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند کلید خواهد خورد و سایر طرح‌هایی که از سال‌های گذشته در دست اجرا بود نیز، به سرانجام رسیده یا می‌رسد.

روح‌الله خزایی بیان کرد: شرکت‌های تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تاکنون به این امر تخصیص یافته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: تیم مدیریتی فعلی سازمان منطقه آزاد اروند نگاه توسعه‌ای دارند و در زمینه شهرک‌های صنعتی نیز تاکنون به دنبال رفع مشکلات بوده‌اند که با همکاری صمیمی و اثربخش این سازمان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان شاهد رفع مشکلات صنایع در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

سید محمد مولوی افزود: عملیاتی شدن تفاهمنامه سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، افزایش برق، فعالسازی واحدهای راکد و ارائه تسهیلات موارد مورد تاکید است که انتظار داریم محقق شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.