×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پایان بحران در روسیه/ با وساطت بلاروس ارتش واگنر عقب‌نشینی کرد

تازه‌ترین خبرها از مسکو حاکیست، پریگوژین به بلاروس خواهد رفت و نیروهای واگنر از اتهام خیانت مصون خواهد ماند.

رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند با پایان پیشروی گروه واگنر به سوی مسکو و توافق میان رهبر آنها با الکساندر لوکاشنکو، اکنون یوگنی پریگوژین راهی بلاروس خواهد شد و نیروهای واگنر که روز گذشته از سوی کرملین به خیانت و سرکشی متهم شده بودند، مصون خواهند ماند.

اما از صبح شنبه بحران در روسیه در اوج خود بود.

به گزارش خبرگزاری تاس، نیروهای زرهی در مقابل وزارت کشور در مسکو مستقر شده‌اند و در نقاط دیگری از این شهر هم خودروهای زرهی موضع گرفته‌اند.

هم‌چنین دسترسی به میدان سرخ مسکو نیز غیر ممکن شده است.

به گزارش ایسنا، در همین حال، یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر مدعی شده که نیروهای او در چند نقطه مرزی از داخل خاک اوکراین وارد خاک روسیه در منطقه روستوف شده‌اند.

هم‌زمان درگیری‌هایی میان نیروهای روسیه و واگنر در شهر روستوف در نزدیکی مرز اوکراین گزارش شده است و نیروهای واگنر یک هلیکوپتر ارتش روسیه را ساقط کرده‌اند. روستوف در ۱۰۰ کیلومتری مرز روسیه با اوکراین واقع شده است.

از سوی دیگر فرماندار شهر روستوف با صدور هشداری از شهروندان خواسته در خانه خود بمانند.

واسیلی گولوبف، فرماندار روستوف در تلگرام نوشته: «وضعیت کنونی نیازمند تمرکز حداکثری تمامی نیروها بر حفظ نظم و قانون است».

او گفته نیروهای پلیس و دیگر نهادهای انتظامی و نظامی در حال انجام همه اقدامات ضروری برای حفظ امنیت شهروندان و منطقه هستند.

در همین حال با طلوع خورشید نیروهای واگنر در مناطق مختلفی از روستوف مشاهده شده‌اند و بنا بر گزارش‌ها مناطقی از جمله اداره پلیس در بودیونوفسکی، دفتر وزارت کشور و دفتر سرویس امنیت داخلی را به تصرف خود درآورده‌اند.

تشدید تدابیر امنیتی در اماکن مهم مسکو

رسانه‌های روس گزارش داده‌اند که در پی تهدیدهای فرمانده گروه امنیتی خصوصی موسوم به واگنر، شهر مسکو در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته و تدابیر امنیتی در اطراف اماکن مهم پایتخت روسیه تشدید شده است.

بیانیه سرویس امنیت فدرال روسیه

سرویس امنیت فدرال روسیه نوشت: اطلاعات منتشر در شبکه‌های اجتماعی از طرف پریگوژین در مورد حملاتی که گفته می شود توسط وزارت دفاع روسیه به واحدهای واگنر وارد شده است صحت ندارد. ما از مبارزان واگنر می‌خواهیم که دستورات جنایتکارانه پریگوژین را اجرا نکنند و اقداماتی را برای بازداشت او انجام دهند.

 ترافیک عظیم در بزرگراه M-4 Don در نزدیکی شهر میلروو

ترافیک عظیم در بزرگراه M-4 Don در نزدیکی شهر میلروو در منطقه روستوف که یک فرودگاه نظامی در آن قرار دارد. مسیر مسدود شده است.

به گفته پریگوژین، رئیس PMC واگنر، فرودگاه تحت کنترل واحدهای وی است./بامدادنو

رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: نیرو های واگنر فاقد حداقل توان لازم برای به چالش کشاندن ارتش روسیه اند

پوتین به‌زودی سخنرانی می‌کند

سخنگوی کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه به‌زودی نطق تلویزیونی خواهد کرد./ فارس

حرکت کاروان خودروهای ارتش روسیه به سوی روستوف

آن طور که یک فرماندار روس در تلگرام نوشته کاروان بزرگی از نیروهای زرهی ارتش روسیه از مسکو به سمت مناطق جنوبی این کشور در حرکتند.

بامداد شنبه فرماندار ناحیه وورونژ از اهالی منطقه خواست که بزرگراه ام۴ را خلوت کنند تا کاروان خودروهای ارتشی مشکلی برای حرکت نداشته باشند.

بزرگراه ام۴ حدود ۱۵۰۰ کیلومتر طول دارد و مسکو را به شهرهایی چون وورونژ، روستوف و کراسنودار و نواحی در مرز شرقی اوکراین با روسیه وصل می‌کند.

همزمان ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نیروهای واگنر سوار بر یک یگان زرهی از خودروهای ارتشی در حال حرکت به سوی روستوف دیده می‌شوند.

یکی از بزرگترین ثروتمندان روسیه و مخافان سرسخت پوتین از مردم روسیه خواسته به کمک گروه واگنر بروند

خط داغ اخبار روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲؛ شورش واگنر/ حکومت نظامی در روسیه

به گزارش فرارو، میخائیل خودورکوفسکی زمانی از نزدیک ترین افراد به پوتین بود اما سپس مقابل او ایستاد و یکی از منتقدان جدی کرملین شد.

میخائیل خودورکوفسکی، از غول‌های سرمایه‌دار روس و مخالفان جدی کرملین از مردم روسیه خواسته که از یوگنی پریگوژین، رهبر گروه واگنر، حمایت کنند.

خودورکوفسکی که خود زمانی از نزدیک‌ترین الیگارش‌های روسیه به ولادیمیر پوتین بود گفته: «ما اکنون باید به کمک آنها برویم و اگر ضرورت ایجاب کند وارد صحنه نبرد هم خواهیم شد».

خودورکوفسکی، پس از آن که با ولادیمیر پوتین اختلاف جدی پیدا کرد، ۱۰ سالی در روسیه به زندان افتاد. او به تازگی درخواست افزایش تحریم‌ها علیه اقای پوتین شده بود.

خودورکوفسکی گفته از نظر او مهم است که برای مقابله با کرملین حتی اگر لازم شود از «شیطان» هم باید حمایت کرد.

او در خاتمه گفته: «و این تازه اغاز ماجرا است».

 ماموران امنیتی روسیه وارد ساختمان مرکزی نیروهای واگنر شدند

راشا تودی دقایقی پیش به نقل از منابع محلی نوشت که ماموران امنیتی روسیه وارد مقر نیروهای واگنر در شهر سن پترزبورگ شدند و این امر نشاندهنده بازرسی قریب الوقوع این مکان است./ایرنا

درخواست پریگوژین برای دیدار با فرماندهان ارشد نظامی روسیه

رئیس گروه واگنر در دیدار معاون وزیر دفاع روسیه در روستوف، خواستار دیدار با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور شد.

پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.

رئیس گروه واگنر:ما در فرماندهی روستوف هستیم. اماکن نظامی ازجمله فرودگاه تحت کنترل ما است.

هواپیمای نظامی که برای عملیات برخاسته بود، طبق برنامه حرکت کرده و هیچ مشکلی وجود ندارد. هواپیمای پزشکی نیز بدون مشکل پرواز کرده است.

تنها کاری که ما کردیم، کنترل کردن اوضاع است تا هواپیماهای مهاجم مواضع ما را مورد هدف قرار ندهند. آن‌ها باید مواضع اوکراین را هدف قرار دهند.

سفیر سابق آمریکا در اوکراین: این مساله‌ای جدی برای پوتین است

بیل تیلور سفیر سابق ایالات متحده در اوکراین به بی‌بی‌سی گفت که اقدام اعلام شده یوگنی پریگوژین علیه رهبری نظامی روسیه “تقریباً به طور قطع یک تلاش برای کودتا است”.

«این برای پوتین جدی است. روس‌ها این موضوع را بسیار جدی می‌گیرند و به نظر می رسد که باید هم جدی بگیرند.»

تیلور، که ماه گذشته در اوکراین بود، می‌گوید که بعید است رئیس واگنر موفق شود.

او می گوید: «وزارت دفاع تجهیزات، هواپیما، تانک کافی برای سرکوب نیروهای پریگوژین دارد.

تیلور گفت، اما جنگ درونی در روسیه به طور بالقوه می‌تواند به اوکراین در مبارزه برای شکست تهاجم روسیه کمک کند. اگر روس‌ها اکنون نگران سلسله فرماندهی نظامی هستند، روس‌هایی که قرار است با اوکراینی‌ها بجنگند ممکن است حتی از جنگ فرار کنند.»

مهم نیست پریگوژین چقدر داوم بیاورد، پوتین از این بحران بسیار ضعیف‌تر از گذشته بیرون خواهد آمد.

مسکو دستور بازداشت پریگوژین را صادر کرد

مسکو با اعلام صدور دستور بازداشت پریگوژین، رهبر واگنر، به اعضای این گروه ضمانت امنیتی داد تا به مواضع خود برگردند.

وزارت دفاع روسیه به اعضای واگنر گفت: شما فریب خوردید و به ماجراجویی جنایتکارانه کشیده شدید.

ساختمان «مرکز واگنر» در سن پترزبورگ محاصره شد

فارس نوشت: خبرنگار خبرگزاری روسی ریانووستی گزارش کرد که نیروهای امنیتی روسیه، ساختمان مرکز گروه شبه‌نظامی واگنر در خیابان «زولوتوی» در سن پترزبورگ را محاصره کردند.

طبق این گزارش، چندین نفر از مأموران امنیتی در ورودی قلمرو مرکز واگنر در حال انجام وظیفه هستند.

 لغو تمامی رویدادهای عمومی در مسکو

«سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو از لغو تمامی رویدادهای عمومی در این شهر خبر داد ولی با این‌حال گفت: «مردم هنوز هم می‌توانند بیایند و بروند. کلیه خدمات شهری در پایتخت به طور کامل کار می‌کند».

درخواست فرمانده «واگنر»: وزیر دفاع را تسلیم کنید

نیروهای گروه واگنر، شرکت نظامی خصوصی روسیه با انتشار ویدیوی از شهر روستوف، «پریگوژین»، فرمانده این گروه را در حال مذاکره با «یوسف بگ یِوکور‌اف»، معاون وزیر دفاع روسیه نشان می‌دهد.

به گفته رسانه‌های روسیه، واگنر در این مذاکرات می‌خواهد، سرگئی شویگو، وزیر دفاع را تسلیم کند، در غیر این صورت به سمت مسکو پیشروی می‌کند.

پوتین: شاهد خیانت داخلی در روسیه هستیم

رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اقدامات واگنر گفت: روسیه به شدت برای آینده خود مبارزه می‌کند و این مستلزم رها شدن از هر آن‌چیزی است که ما را تضعیف می‌کند. آنچه امروز با آن روبرو هستیم خیانت داخلی است.

وزارت دفاع روسیه: نیروهای واگنر در ماجراجویی‌های جنایتکارانه پریگوژین دخالت نکنند

وزارت دفاع روسیه از نیروهای واگنر خواست که در ماجراجویی جنایتکارانه بنیانگذار این گروه دخالت نکنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه از نیروهای گروه واگنر خواست در ماجراجویی جنایتکارانه «یوگنی پریگوژین،» بنیانگذار این گروه دخالت نکنند و بلافاصله با سرویس‌های امنیتی تماس بگیرند تا امنیت خود را تضمین کنند.

وزارت دفاع روسیه در پیامی خطاب به نیروهای واگنر اعلام کرد: «در ماجراجویی جنایتکارانه پریگوژین فریب خوردید تا شما را به شورش مسلحانه بکشاند».

در ادامه این پیام آمده است: «ما به تعدادی از دوستان شما کمک کرده‌ایم تا بازگشت امن آنها به نقاط تمرکزشان تضمین شود».

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: «از شما می‌خواهیم منطقی باشید و در سریعترین زمان ممکن با سرویس‌های امنیتی و وزارت دفاع تماس بگیرید».

این وزارتخانه تاکید کرده است که هر یک از نیروهای واگنر در صورت تماس با وزارت دفاع و عدم دخالت در این نافرمانی در امنیت و سلامت خواهد بود.

تجمع نیروهای نظامی در ورودی‌های مسکو

کانال خبرهای فوری نوشت: نیروهای واگنر به مسکو رسیده‌اند.

وانگر: به زودی رئیس جمهور جدید خواهیم داشت!

واگنر: پیپا (پوتین) انتخاب اشتباهی کرد. این برای او بدتر است. به زودی رئیس جمهور جدید خواهیم داشت.

گزارش های تایید نشده از حمله هوایی به یکی از بخش های بزرگراه‌ منطقه ورونژ که حرکت نیروهای واگنر در آن ثبت شده، در حال انتشار است

هنوز این خبر از سوی مقامات رسمی تایید یا تکذیب نشده است/بامدادنو

الجزیره نوشت: واگنر:‌ یک جنگنده سوخو ارتش روسیه را سرنگون کردیم

photo_2023-06-24_12-31-14

 تصاویری که کانال منتسب به واگنر از سرنگونی هلیکوپتر روسیه منتشر کرد

photo_2023-06-24_12-43-49

قدیروف: سربازان چچنی را برای مبارزه با واگنرها اعزام می‌کنم

رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پریگوژین از پشت به روسیه خنجر زده و افزود سربازان چچنی را برای مبارزه با شبه نظامیان واگنر اعزام خواهد کرد.

یوگنی پریگوژین، فرمانده واگنر: نیروهای واگنر آماده جانفشانی برای سرنگونی رهبری نظامی روسیه هستند

او  با اشاره به هزاران نیروی عضو واگنر اعلام کرد: «همه ما آماده مرگ هستیم و برای مردم روسیه می‌میریم.»/ یورونیوز

واگنر: کنترل تمام مراکز نظامی «ورونژ» در دست ماست

پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.

رویترز به نقل از یک منبع امنیتی روس گزارش داد که نیرو‌های واگنر تمامی تاسیسات نظامی شهر ورونژ واقع در ۳۱۰ مایلی جنوب مسکو را تحت کنترل خود در آورده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، یوگنی پریگوژین، رهبر گروه واگنر پیش از این در یک پیام ویدئویی از تسلط گروهش بر تمامی سایت‌های نظامی در شهر روستوف-آن-دون روسیه خبر داده بود.

او در ویدئویی که در تلگرام منتشر شد، گفت که او و افرادش در مقر نظامی منطقه جنوبی در روستوف-آن-دون هستند.

پریگوژین مدعی شده در مقر ارتش روسیه در شهر روستوف حضور دارد و پایگاه‌های نظامی این شهر را تحت کنترل دارد.

روستوف-آن-دون، بزرگترین شهر در جنوب روسیه و پایتخت منطقه روستوف است که در مجاورت بخش‌هایی از شرق اوکراین و ۱۰۴۶ کیلومتری جنوب غربی مسکو واقع شده است. این مرکز محل استقرار منطقه نظامی جنوبی روسیه است.

در همین حال خبرگزاری محلی فونتانکا گزارش داد که نیرو‌های پلیس وارد دفتر گروه واگنر در سن پترزبورگ شده‌اند.

خبرنگار فونتانکا گفته است ماموران وارد دفتر واگنر شده و جستجوی ساختمان آغاز شده است.

به گفته فونتانکا، «مامورانی با نقاب و تفنگ خودکار» نیز در نزدیکی پل بلاگووشچنسکی سن پترزبورگ مستقر شدند، جایی که یک هتل و یک رستوران مرتبط با رئیس واگنر یوگنی پریگوژین در آن قرار دارد.

هم‌چنین رئیس گروه واگنر در دیدار معاون وزیر دفاع روسیه در روستوف، خواستار دیدار با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور شد.

پیشروی سریع گروه واگنر در خاک روسیه!

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند مناطقی از خاک روسیه که از شب گذشته تا امروز توسط واگنر تصرف شده است بیشتر از تمام سرزمین های گرفته شده در اوکراین توسط ارتش روسیه است.

1624540_892

1624541_997

آتش‌سوزی در جنوب‌‌غرب روسیه

رسانه‌های روسیه از آتش‌‌سوزی در انبار نفت در شهر «ورونژ» در جنوب‌غرب این کشور خبر دادند.

علت این حریق هنوز اعلام نشده است.

انفجار در جنوب شهر روستوف روسیه

رسانه‌های روسیه از وقوع یک انفجار در منطقه نظامی جنوب در شهر روستوف خبر دادند که تحت کنترل شورشیان واگنر است.

آتش سوزی مهیب در شهر تحت کنترل شورشیان روسیه/ارتش کاروان واگنر را بمباران کرد

فرماندار منطقه «وورنژ» در جنوب روسیه و در نزدیکی مرزهای این کشور با اوکراین یک انبار نفت در شهر وورنژ دچار آتش سوزی شد و بیش از ۱۰۰ آتش نشان در تلاش برای خاموش کردن آن هستند.

فرماندار وورنژ تأکید کرد که این حادثه تا کنون تلفات انسانی نداشته است.

این آتش سوزی مهیب ساعاتی پس از برقراری تدابیر مبارزه با تروریسم در منطقه وورنژ در پی شورش مسلحانه گروه واگنر در روسیه رخ داده است.

گروه مزدور واگنر به رهبری یوگنی پریگوژین پیش از این اعلام کرد که کنترل شهر وورنژ و شهر«روستوف» در جنوب مسکو را به دست گرفته است.

در تحولی دیگر رسانه های روسی تصاویری از بمباران کاروان گروه واگنر در بزرگراهی در جنوب مسکو توسط ارتش روسیه منتشر کردند./ جماران

نیروهای واگنر به شهر Lipetsk رسیده اند؛ تنها ۴۴۶ کیلومتر تا مسکو مانده است.

در عین حال، ارتش روسیه در بزرگراه M4 در صدد نابودی تجهیزات واگنر است./کاتافراکت

قیمت بلیط‌های مسکو به استانبول سر به فلک کشید

photo_2023-06-24_16-46-58

در پی آغاز درگیری بین گروه‌ نظامی واگنر و ارتش روسیه،  قیمت بلیط مسکو به استانبول به بیش از هزار دلار رسیده است./ رویداد٢۴

واکنش رسمی ایران به بالا گرفتن تنش میان ارتش روسیه و گروه مزدور واگنر

تلاش گروه نظامی واگنر برای دسترسی به انبارهای سلاح هسته‌ای

برخی رسانه‌های روس مدعی شده اند که گروه واگنر در حال آماده شدن برای تصرف انبارهای سلاح‌های هسته ای است.

براساس گزارش این رسانه‌ها، نیروهای واگنر به به حومه شهر Borisoglebsk در منطقه Voronezh نزدیک شده‌اند، جایی که انبار سلاح‌های هسته‌ای معروف به “آبجکت ٣٧۵سی” در آن قرار دارد./رویداد٢۴

پریگوژین: مقر ارتش در جنوب روسیه به تصرف واگنر درآمد

«واگنی پریگوژین» رهبر گروه شبه نظامی واگنر مدعی شده است که مقر ارتش در جنوب روسیه را «بدون شلیک یک گلوله» به تصرف خود درآورده است.

فارس نوشت: «واگنی پریگوژین» رهبر گروه شبه نظامی واگنر مدعی شده است که مقر ارتش در جنوب روسیه را «بدون شلیک یک گلوله» به تصرف خود درآورده است.

رسانه‌های روسیه با انتشار تصاویری گزارش کردند که نظامیان گروه واگنر بر روی سقف یک پایگاه نظامی در مقر پایگاه نظامی در روستوف واقع در جنوب غربی روسیه مشاهده شده‌اند.

تخلیه اماکن عمومی و توریستی مسکو

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند.

در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.

حرکت ۴ کاروان نظامی واگنر به سمت مسکو

منابع خبری روسیه از حرکت چهار کاروان نظامی گروه «واگنر» به سمت مسکو و همزمان ورود نیروهای چچنی به شهر روستوف در حمایت از پوتین خبر دادند.

چهار کاروان نظامی واگنر شامل ۱۵۰ تا ۴۰۰ خودروی نظامی است./ایسنا

واگنر در کدام کشورها حضور داشتند؟!

photo_2023-06-24_17-20-08

تخلیه اماکن عمومی و توریستی مسکو

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها، مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.

اولین رویارویی گروه واگنر و گردان اخمت قدیروف

تصاویری تحت عنوان اولین رویارویی مستقیم نیروهای واگنر و نیروهای قدیروف و بازداشت نیروهای واگنر منتشر شده است.

رمضان قدیروف رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن پیش از این اعلام کرده بود سربازان تحت کنترل او، آماده‌اند تا به سرکوب ارتش خصوصی واگنر کمک کنند.

تصاویری عجیب از مسکو که روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت

ارتش روسیه برای درگیری با مزدوران گروه واگنر، در ورودی جنوب شهر مسکو حضر شدند.

اکثر اتوبان‌های منتهی به مسکو با حفر خندق توسط ارتش روسیه از چرخه‌ی ترافیک حذف شدند. پل‌های منتهی به مسکو نیز توسط ارتش تخریب شد.

photo_2023-06-24_21-18-23

لوکاشنکو به نمایندگی از پوتین با پریگوژین گفتگو کرد/ واگنر نیروهای خود را به عقب بر می‌گرداند

سرویس مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس گزارش داد که پریگوژین پیشنهاد لوکاشنکو برای توقف جنبش واگنر در روسیه و برداشتن گام‌های بیشتر برای تنش‌زدایی را پذیرفته است.

سرویس مطبوعاتی لوکاشنکو اعلام کرد که در حال حاضر پیش‌نویس گزینه قابل قبولی برای حل و فصل وضعیت گروه “واگنر” با ضمانت‌های امنیتی برای مبارزان آن وجود دارد.

در راستای این گفتگو ها یوگنی پریگوژین گفت: واگنر نیروهای خود را به عقب بر می‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.

رئیس گروه واگنر در پیامی صوتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، به نیروهای خود دستور داد با هدف جلوگیری از خونریزی، به پایگاه‌های خود بازگردند.

وی در این پیام گفت در حالی که ۲۰۰ کیلومتر با پایتخت فاصله داریم، تصمیم گرفتیم که جلوی ریخته شدن خون روس‌ها را بگیریم و به پایگاه‌های خود بازگردیم.

خبرنگار اسپوتنیک فیلمی از اوضاع شهر روستوف ارسال کرد که طی آن نظامیان وابسته به واگنر در حال آماده شدن برای خروج از این شهر و بازگشت به پایگاه‌هایشان هستند.

کرملین: پرونده جنایی علیه پریگوژین لغو شد

کاخ کرملین روسیه ضمن تشکر از تلاش‌های میانجی‌گرانه رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که پرونده جنایی علیه رئیس واگنر لغو شده و وی روسیه را به مقصد بلاروس ترک می‌کند.

این خبر بروز رسانی شده است.

منبع: خبر فوری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.