×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تحریم‌ها سکوی پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز به پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) و آینده‌نگری پیرامون افول مستکبران جهانی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند؛ «با اطمینان می‌گویم اسلام، ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و موانع داخل و خارج خود را برطرف و سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» که شاید آن روز‌ها کمتر کسی این سخنان را باور می‌کرد.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری می‌فرمایند جهانِ امروز، در آستانه تحول است و قدرت‌های استعماری در حال تضعیف هستند از این رو ملت‌ها باید خود را آماده کنند، مخاطب نخست این سخنان، مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد به تداوم فتنه‌ها برای تضعیف انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: با وجود بدخواهی‌ها و ترور‌ها نه تنها انقلاب اسلامی سرنگون نشد، بلکه قوی‌تر از قبل است.

امام جمعه اهواز صدام را مهره تحریک شده غرب دانست و اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی ایرانکه با هدف تضعیف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بودند، امروز به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان می‌گوید: صادرات نفت ایران باوجود فشار حداکثری نه‌تن‌ها به صفر نرسید، بلکه هم‌اکنون بدون توافق با آمریکا احیا و چندبرابر شده است.

وی گفت: ایران اسلامی در اثر انبوه فشار‌ها عقب‌گرد نکرد و در زمره کشور‌های سرآمد در حوزه‌هایی علمی، موشکی و هوا و فضا قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی حصار‌های تحریم را درهم شکسته است، افزود: به اذعان مقامات پنتاگون توان جمهوری اسلامی در تولید موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن و پهپاد‌های فوق مدرن، برتری ۷۰ ساله آمریکا در منطقه را به چالش کشیده شده است و آمریکا امروز در باتلاق خود ساخته‌ای گرفتار شده که پیش از این تلاش داشت جمهوری اسلامی را در آن وارد کند.

وی ادامه داد: ایران نه‌تن‌ها محاصره و منزوی نشد، بلکه توانست عمق نفوذ خود را تا آمریکای لاتین برساند و در پیمان‌های بزرگ عضو شود.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تضعیف محور مقاومت در منطقه، اضافه کرد: این خیال باطل استکبار جهانی هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید و پیروزی محور مقاومت همواره ادامه دارد.

آشکارسازی افول آمریکا با اعمال تحریم‌ها

وی گفت: تحلیلگر یکی از نشریات آمریکایی می‌گوید موقعیت ایران در ماه‌های اخیر بدون توافق با آمریکا بهبود یافته و تحریم‌ها بر ایران از سر درماندگی و تک بعدی است و همه نشانه‌ها به افول امریکا برمی‌گردد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: نظام استکبار مایوس شده و تیر کمتری در کمان دارد؛ تحریم نه تنها افول آمریکا را آشکار‌تر کرد بلکه موجب شتاب آن شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در زمینه رفع دغدغه و مشکلات معیشتی، ادامه داد: هر کجا مسئولان و دولتمردان به حرف امامین انقلاب توجه کردند ما به قله نزدیک‌تر شدیم و هرگاه از شعار انقلاب فاصله گرفتیم اثر آن را مشاهده کردیم.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و خدمات ارائه شده در این رویداد عظیم از سوی ایران و عراق افزود: جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفری امسال زائران در کربلا، خار چشم دشمنان امت اسلامی شد.

موسوی فرد اضافه کرد: به سهم‌خود از مردم عراق، ایران، هیات‌ها و مواکب، دولت عراق، حشد شعبی و مجموعه خدمات‌رسان در این رویداد جهانی، قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.