×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در ۵ ماه گذشته؛ رکورد تولید آسفالت شکسته شد

سعید سعیدی روز سه‌شنبه ٧ شهریور ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: میزان تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز در ۵ ماهه نخست سال جاری ٨٨ هزار تن است درحالی که این میزان در ١٢ ماه سال گذشته ٨۶ هزارتن بود.

وی در خصوص تولید جدول و کفپوش افزود: کارخانه تولید جدول و کفپوش در سایت سازمان عمران مستقر شده و خط تولید آن آغاز به کار کرده است که به راحتی می‌توانیم خوراک مناطق ۸ گانه اهواز را تهیه کنیم.

رئیس سازمان عمران شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه در حال انجام اقداماتی در خصوص مبلمان شهری اهواز هستیم، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های راکد را توانسته‌ایم فعال کنیم و به بهره برداری برسانیم.

سعیدی عنوان کرد: عمده مشکلات شهر اهواز در حوزه آسفالت است، اما به لحاظ ظاهری نیز در جدول و کفپوش نیز مشکلاتی داریم که پیاده روها در سطح شهر باید توانمند سازی شوند.

وی با بیان اینکه شهردار اهواز و اعضای شورای شهر بر بهسازی مشکلات شهر اهواز تاکید دارند عنوان کرد: سازمان عمران با حجم تولید خود نشان داد که توانسته است خواسته های به حق شهروندان را تامین کند که تا پایان سال جاری تحولات خیلی خوبی در سطح شهر داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.