×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امکان احداث کارخانه آسفالت در غرب اهواز توسط سرمایه گذار بررسی شد

جلسات کارشناسی با حضور کهوازی رییس سازمان مشارکت ها، سعیدی رییس سازمان عمران و مشاور اقتصادی با هدف ارزیابی و مکانیابی مناسب جهت احداث کار خانه آسفالت در غرب اهواز برگزار شد.

کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی گفت: برخی از فرصت های سرمایه گذاری از جمله احداث کارخانه آسفالت در غرب اهواز، عامل مهمی برای رشد و توسعه اقتصادی در شهر محسوب شود و بر اساس نیاز شهر و شهروندان، با ارزیابی و برنامه ریزی صحیح به مرحله اجرا می رسند.

کهوازی با اشاره به همکاری و مشارکت با بخش خصوص در پروژه های شهری عنوان کرد: توسعه و پیشرفت شهر در گرو سرمایه گذاری است و از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری را در زمان و مکان مناسب شناسایی و فعال کنیم می‌توانیم بهترین بازدهی و حداکثر سود را از آن برداشت کنیم.

کهوازی رییس سازمان ضمن دعوت مجدد از سرمایه گذاران افزود:طی روزهای آینده تعدادی از پروژه های قابل سرمایه گذاری در سطح شهر فراخوان خواهند شد.

ایشان در خاتمه یادآوری کرد : با تاکید شورای اسلامی شهر، این مجموعه تمام توان خود بکار گرفته تا علاوه بر توسعه امکانات شهری بتواندگامی هرچند کوچک در راستای جلب رضایت شهروندان از محیط شهری، به جلو بردارد چرا که ، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در شهروندان برای مشارکت در توسعه ی شهری و همکاری با شهرداری بشمار میرود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.