×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید میدانی مدیریت شهری اهواز از پروژه های عمرانی و آسفالتی شهرداری

پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی گفت :در ارایه خدمات به شهروندان، متوقف نخواهیم شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز؛ بازدید میدانی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مهره ۱۴۰۲ با حضور پور موسوی رئیس، سنواتی نایب رئیس، شانه سازان عضو شورای اسلامی شهر و پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهوازبا همراهی معاونین فنی و عمرانی مناطق هشتگانه صورت گرفت.

دکتر پور موسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا ء در سطح شهر بیان کرد و گفت : اجرای پروژه های عمرانی، اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه ما را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقاء بخشد افزود : شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهرهستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب بخشیم .

پرویز حسینی در پایان این بازدید ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر اهواز از مجموعه شهرداری گفت: با برنامه ریزی و طراحی های انجام شده در سال جاری شهروندان شاهد افزایش پروژه های عمرانی و ارتقاء کیفیت عملیات روکش آسفالت در سطح معابر شهری خواهند بود .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.