×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

با توجه ویژه دولت خوزستان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت : اگرچه خوزستان دارای مشکلات بسیار زیادی است، اما با روحیه همدلی و تعاون، قابل حل است. با اجرای پروژه‌ها می‌توانیم امید را در دل خودمان و مردم تزریق کنیم. روحیه امیدوار، همیشه بر مشکلات پیروز، و باعث پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هدف از تشکیل جلسات افتتاحیه، باید تبیین و دادن گزارش به مردم باشد. وقتی مردم به این جلسات دعوت می‌شوند، بزرگی پروژه‌ها و برکاتی که نظامی مقدس جمهوری اسلامی برای آن‌ها دارد را متوجه می‌شوند و اینگونه تمام راه‌های دشمن برای تزریق نا امیدی در دل جامعه، بسته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: برای حل مشکل آب شرب غرب اهواز و شهرستان‌های باوی و کارون ، تصفیه خانه‌های این مناطق باید تعویض شوند و این مطالبه را من به شخصه، از جناب آقای رئیس جمهور هم در جلسات گذشته و هم در جلسه‌ای که چند روز پیش در مجلس خبرگان رهبری داشتیم، داشتم و از ایشان قول دستور برای اجرای این پروژه را گرفتم. امیدواریم مسئولین استانی با توجه به قول رئیس جمهور، با ارائه طرح‌های مناسب و سریع، این پروژه‌ها را هرچه سریعتر به مراحل اجرا برسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.