×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل

بنا به اعلام معاونت روابط عمومی قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه ، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب در واکنش به عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین علیه صهیونیست‌ها پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

عملیات طوفان الاقصی خروش ملت مظلوم فلسطین بر علیه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و غده سرطانی را در مقابل اراده استوار و با عظمت ملت فلسطین را نمایان کرد.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی “شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است” امروزه تفکر و اندیشه شهید سلیمانی در جای جای محور مقاومت بوده و جهان شمول شده است، به لطف خداوند مناطق اشغالی فلسطین از یک سو شاهد بزرگ‌ترین اعتراضات زنجیره‌ای تاریخ خود بوده و از سوی دیگر شاهد محاصره این رژیم جعلی توسط جبهه مقاومت هستیم.

عملیات بی سابقه ی “طوفان الاقصی” هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را برای چندمین بار شکسته و پایه‌های سست رژیم صهیونیستی را متزلزل‌تر کرد، به برکت خون شهدا وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید نزدیک است و به زودی شاهد بازگشت قدس شریف به آغوش جامعه ی اسلامی خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.