×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

طوفان الاقصی تهدیدی جدی برای شکست رژیم غاصب صهیونیستی

آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز با بیان اینکه طوفان الاقصی رژیم جعلی صهیونیستی را تهدید به شکست کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی با قتل عام و کشتن زنان و کودکان بی پناه، هیچ دستاورد نظامی نداشت و دچار بن‌بست حاکمیتی شده است.
وی به سنت الهی پیروزی حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌های کودک‌کش، جنایتکاران جنگی و حامیان آن‌ها به زودی دچار نابودی می‌شوند.
آیت الله کعبی تکرار جنایت‌های جنگی آمریکا و صهیونیست علیه کودکان و زنان فلسطینی غزه را ادامه ۷۵ سال جنایت، قتل، غصب و تجاوز اسراییل در منظر جهانیان و با حمایت استکبار جهانی دانست و ادامه داد: از آغاز تاسیس سازمان ملل، آمریکای جنایتکار، ۷۹ مصوبه را علیه ملت فلسطین و به نفع صهیونیست وتو کرده که یکی از آن‌ها آتش‌بس موقت بود.
امام جمعه موقت اهواز ارسال تسلیحات آمریکایی، کمک مالی به صهیونیست و کمک دیپلماسی سیاسی را بخش دیگری از مشارکت آمریکا در جنایات اسراییل عنوان و اضافه کرد: محور مقاومت در منطقه هماهنگ و هوشمندانه عمل می‌کند و بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه افکار جهانیان همراه جبهه مقاومت است، گفت: گفتمان جبهه مقاومت از حقانیت، مشروعیت عقلی، اخلاقی، فقهی و حقوقی برخوردار است که صهیونیست و آمریکا را به وحشت انداخته است.
وی می‌گوید: بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیستی در جنوب و شمال فلسطین فرار کرده‌اند و صهیونیست دچار بحران مشروعیت و حاکمیت شده که در نتیجه آمریکا می‌خواهد مدیریت و فرماندهی جنگ را بر عهده بگیرد، افکار جهانیان، آمریکا و صهیونیست‌ها را در اقلیت قرار دادند و در نهایت محاصره غزه به پایان خواهد رسید.
برنامه ریزی خائنان و مزدوران صهیونیست برای تحریم انتخابات
آیت الله کعبی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مشارکت حداکثری، صداقت و امنیت برگزاری انتخابات از جمله اصول مهم قابل توجه است.
وی با بیان اینکه هر رای مردم مانند موشک نقطه زنی است که بر قلب آمریکا و صهیونیست وارد خواهد شد، افزود: طرح خائنان به ایران و مزدوران صهیونیست در انتخابات، تحریم این رویداد، ایجاد ناامیدی و تضعیف مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات است که هوشیاری مردم را می‌طلبد.
آیت الله کعبی می‌گوید: با وجود نیاز‌ها و گله مندی‌ها، شرکت در انتخابات نشان از امنیت و انسجام ملی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد: علاوه بر تبلیغ برای مشارکت حداکثری، با اعلام برنامه‌های خود، به سوالات مردم صادقانه پاسخ دهند و اخلاق سالم انتخاباتی را رعایت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.