×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پذیرش بیش از ۱۰ هزار دانشجو در پیام نور خوزستان

سرپرست دانشگاه پیام نور استان خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه، از پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار متقاضی تحصیل در این دانشگاه در استان خوزستان خبر داد.

دکتر مصطفی جلالی با اشاره به روند جذب دانشجو بدون آزمون در این دانشگاه، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰ هزار و ۳۶۸ متقاضی با سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور استان خوزستان ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از امروز (۲۲ مهرماه) به صورت غیرحضوری و سپس به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد داوطلب در رشته‌های علوم پایه، علوم مهندسی، علوم انسانی و کشاورزی در ۳۰ مرکز پیام نور در سطح استان خوزستان پذیرفته شده‌اند.

جلالی گفت: توصیه می‌شود که داوطلبان برای ثبت‌نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز را به صورت رنگی و با فرمت jpg یا jpeg  و با حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت آماده و در سایت گلستان به نشانی  reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند.

وی افزود: تقاضای بالای متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور نشان از کیفیت بالای این دانشگاه دارد و خوشبختانه خانواده‌ها نیز از نوع آموزش و کیفیت بالای تحصیل فرزندانشان در این دانشگاه اطلاع کافی دارند. امیدواریم با بسیج تمامی امکانات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی بتوانیم جوابگوی اعتماد دانشجویان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.