×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره سی‌وپنجم تئاتر خوزستان

مهلت ارسال آثار به سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان ۲۹ مهر ۱۴۰۲ تمدید شد.

بازبینی فیلم آثار نمایشی از ۳۰ مهر تا سوم آبان ۱۴۰۲ انجام خواهد شد و سپس بازبینی حضوری آثار نمایشی تایید شده از چهارم تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور هیات انتخاب در شهرستان های متقاضی انجام خواهد گرفت و زمان قطعی برگزاری جشنواره بعد از تایید شورای سیاست‌گذاری اعلام خواهد شد.

تاکنون نزدیک به ۶۰ گروه نمایشی از شهرستان‌های استان خوزستان در سایت جشنواره متقاضی حضور در ۲ بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای و مسابقه تئاتر خیابانی هستند و این گروه‌ها باید حداکثر تا روز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با هدف ارتقا و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش، حمایت از تولید و اجرای عمومی تئاتر در سطح استان خوزستان و تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

محورهای در نظر گرفته شده برای جشنواره امسال موضوعات مرتبط با شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم، رشد تولید) توجه به موضوعاتی همچون کاهش آسیب‌های اجتماعی، امیدافزایی و نشاط اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، دانش‌افزایی نسل جدید نسبت به ابعاد مختلف عفاف و حجاب و تأثیر زیست عفیفانه در رشد اجتماعی فرد و همگرایی ملی و ارزش‌های انسان‌ـ‌اسلامی هستند.

هم‌افزایی جامعه در افزایش و ترویج عفاف و حجاب، توجه به موضوعات و مسایل منطقه و استان با چشم‌انداز جهانی و بهره‌گیری از شیوه‌ها، شگردها و جریانات روز تئاتر جهان و استفاده از بسترهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت‌ها در جهت رشد و توسعه تئاتر در استان خوزستان از دیگر موضوعات مورد تاکید در این رویداد تئاتری است.

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان ۱۴۰۲ در استان خوزستان به اجرا درمی‌آید.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.