×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل کرد

آیت‌الله عباس کعبی، در اجتماع بزرگ مردم اندیمشک در حمایت از مردم مظلوم غزه که در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: جبهه مقاومت بسیار هوشمندانه وارد شد و عملیات طوفان الاقصی توانست رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی خواهیم بود افزود: اسرائیل تاکنون به‌جز قتل‌عام و کشتار هیچگونه دستاوردی نداشته است.

وی اذعان کرد: جبهه مقاومت بدون عجله، دستپاچگی، شتاب، با هوشمندی و به هنگام و به اندازه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده است.

آیت‌الله کعبی، با اشاره به اینکه اسرائیل به تنهایی نمی‌تواند رقیب جبهه مقاومت شود تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است تصریح کرد: جنایات این رژیم نمی‌تواند جلوی فروپاشی آن را بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: باید آمادگی خود را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقویت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه سال جاری خاطر نشان کرد: انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ سیاسی محسوب می‌شود و هر رأی مردم مانند یک موشک نقطه‌زن به قلب آمریکا و اسرائیل است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.