×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تشکیل جبهه واحد مقاومت تنها یکی از خدمات سردار سلیمانی است

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکیل جبهه واحد مقاومت تنها یکی از خدمات سردار سلیمانی است که امروز این جبهه دستاوردهای فراوانی در منطقه داشته است.

 سردار سرتیپ پاسدار محمد رئوفی‌نژاد در آیین رونمایی از ۲ کتاب حوزه دفاع مقدس در سالن شهید احمد سوداگر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول، با اشاره به سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: خدمات سردار سلیمانی تا سالها برای جبهه مقاومت، ایران اسلامی و آزادی خواهان عالم ماندگار خواهد بود و این شهید عزیز الگویی برای تمام آزادی خواهان تا ابد باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ناگفته های فراوانی پیرامون سردار سلیمانی و خدمات این سردار سرافراز اسلام وجود دارد، افزود: نام سردار شهید سلیمانی تا ابد الگوبخش آزادی خواهان، مستضعفان و مطلومان عالم است.

سردار رئوفی نژاد همچنین با گرامیداشت شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی گفت: راه دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی و دفاع از آزادی خواهان و مستضعفان و مظلومان ادامه خواهد داشت و هزینه حرکت در این مسیر پرافتخار تقدیم شهدای والامقام است.

آثار فاخر هنری و ادبی پیرامون شهدای دزفول حمایت می‌شود

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حمایت از آثار فاخر هنری و ادبی پیرامون شهدا و نقش مردم دزفول در دفاع مقدس گفت: دزفول دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و سوژه‌های ناب دفاع مقدسی است که امکان تولید فیلم سینمایی بلند، سریال تلویزیونی، رمان و داستان‌های متعدد پیرامون آن وجود دارد.

وی ادامه داد: تولید فیلم سینمایی بلند، سریال، رمان و داستان پیرامون شهدای دزفول مورد حمایت قرار می‌گیرد و این آمادگی وجود دارد تا اطلاعات جمع آوری شده در اختیار نویسندگان و هنرمندان قرار گیرد.

سردار رئوفی نژاد با تاکید بر اینکه کیفیت آثار تولیدی پیرامون شهدا نباید فدای کمیت شود، اظهار کرد: نگارش کتاب‌های بی کیفیت و توجه به کمی گرایی در آثار دفاع مقدسی به جای کیفی گرایی موجب می‌شود تا این کتاب‌ها با صرف هزینه زیادی مخاطب و خواننده ای نداشته باشند.

 تشکیل جبهه واحد مقاومت تنها یکی از خدمات سردار سلیمانی است

کیفیت آثار دفاع مقدس فدای کمی گرایی نشود

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه اظهارکرد: هزاران هزار کتاب پیرامون شهدا در کشور نوشته شده ولی تنها تعدادی از این کتاب‌ها به دلیل کیفیت بالا با اقبال افکار عمومی و خوانندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های شهرستان برای معرفی شهدای دزفول مسوولیت دارند، افزود: چاپ و نشر عناوین کتاب‌های دفاع مقدسی و جمع آوری اطلاعات پیرامون شهدا و نقش ممتاز مردم دزفول در جنگ تحمیلی باید با همین سرعت ادامه باید.

سردار رئوفی نژاد با بیان اینکه شهدای دانش آموز الگوهایی برای نسل امروز هستند، گفت: کیفیت آثار تولیدی پیرامون شهدای دزفول مورد تاکید است و باید تلاش شود تا آثار دفاع مقدسی به دور از کمی گرایی به سمت ارتقای کیفیت حرکت کند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجی است که ظرفیت‌های فراوانی دارد و با وجود انجام تاکنون کارهای بسیار خوب ولی همچنان ناگفته‌های زیادی از آن دوران باقی مانده است.

 تشکیل جبهه واحد مقاومت تنها یکی از خدمات سردار سلیمانی است

نقش دزفول و فرزندان این شهر در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل است

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه با بیان اینکه نقش دزفول در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: دزفول به دلیل جایگاه جغرافیایی، نیروی انسانی، ارادت و وفاداری به نظام اسلامی و ولایتمداری جوانان و مردم، شهری شاخص در دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش سپاه دزفول در دوران دفاع مقدس ادامه داد: سپاه در هشت سال دفاع مقدس نقشی محوری داشت به گونه ای که حضور و نقش آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس به دلیل ساختار و ظرفیت سپاه بود.

سردار رئوفی نژاد با بیان اینکه شهدا، جانبازان، مجروحان، آزدگان و رزمندگان سپاه در دفاع مقدس نقش موثری در بسیج عمومی مردم در دوران دفاع مقدس داشتند، اظهارکرد: سپاه دزفول همه بسیجیان این شهرستان را در قالب جبهه‌های پدافندی و در ادامه یگان رزم تیپ و لشکر ولیعصر(عج) به کارگیری کرد.

دزفول تنها شهر کشور بود که ۱۴ جبهه پدافندی را تشکیل و پیشتیبانی کرد

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بیان کرد: دزفول نه تنها نیروی رزم یک لشکر کامل را در دوران دفاع مقدس تامین کرد بلکه میزبان کل رزمندگان کشور بود و در پشتیبانی از جبهه‌های نبرد پیشتاز بود.

وی با یان اینکه دزفول تنها شهری بود که ۱۴ جبهه پدافندی را تشکیل و پشتیبانی کرد، افزود: دزفول به ویژه در ۲۰ ماه نخست جنگ مسوولیت ۱۴ جبهه را در کل نوار مرزی غرب کشور از جنوبی ترین نقطه خوزستان تا بخشی از استان ایلام به عهده داشت.

سردار رئوفی نژاد تصریح کرد: دزفول در بسیاری از قرارگاه‌های عملیاتی از جمله قرارگاه کربلا، نور و نصرت و همچنین یگان‌های سایر استان‌ها نیرو داشت.

وی ادامه داد: بیشترین شهدای دزفول مربوط به آموزش و پرورش بودند و این حضور در جبهه آنقدر زیاد بود که کلاس‌ها و امتحانات درسی در پشت خط پدافندی و در خطوط جبهه برگزار می‌شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.