×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خلق حماسه ملت ایران پای صندوق های رای

دریادار علی فدوی در سومین یادواره شهدای شهرستان ایذه گفت: دشمن با تمام توان و تبلیغات رسانه‌ای خود به دنبال  عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رای می‌باشد.

وی افزود: ملت ایران با تاسی از رهبر خود حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه امسال  خواهد داشت و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به تبعیت ایشان ملت ایران آمریکا و اسرائیل را خبیثان عالم معرفی کردند و امروز بیش از ۹۰ درصد مردم دنیا به خباثت این جنایتکاران پی برده اند.

دریادار فدوی بیان کرد: ۱۰۰ روز است  صهونیست‌ها با  حمایت استکبار جهانی در غزه مشغول جنایت هستند و مردم بی دفاع را به شهادت می‌رساندند.

وی با اینکه ملت ایران همیشه در صحنه‌ها حضور و به تکالیف خود عمل کرده است، اظهارداشت: ملت ایران ۲۰۰ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است و به این شهدای گرانقدر افتخار می‌کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه و مراتب شهدای سرفراز در نزد خدای متعال گفت: ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان گرانقدر باشیم و در مسیر خدا و حزب خدا حرکت کنیم.

دریادار فدوی افزود: ام القرای جهان اسلام ایران اسلامی است و ملت ایران با تاسی از ولایت، امام و رهبر خود به راه پر عزت خود ادامه می‌دهد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره ۳۲۰ شهید شهرستان ایذه، بر معرفی هر چه بیشتر شهدای گرانقدر به نسل جوان تاکید کرد.

همچنین در این مراسم پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس تشییع شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.