×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۹ دانش‌آموز خوزستانی پژوهشگر برتر ملی شدند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۹ دانش‌آموز خوزستانی از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پژوهشگر برتر ملی معرفی شدند.

سید بهروز موسوی بهبید بیان کرد: این ۹ دانش آموز پژوهشگر برتر، مخترع و از برگزیدگان جشنواره‌های پژوهشی هستند که به مناسبت هفته پژوهش امسال از سوی وزارت آموزش و پرورش نمونه ملی شدند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده که به صورت ملی و استانی از این دانش‌آموزان تقدیر و تجلیل شود گفت: یکی از این دانش‌آموزان درمقطع کلاس اول ابتدایی و نابینا است که در جشنواره پژوهشی جابربن‌حیان مقام برتر را کسب کرده بود.

موسوی بهبید اظهار کرد: با بیان اینکه سال گذشته یک دانش‌آموز از استان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد ادامه داد: افزایش تعداد دانش‌آموزان برتر در حوزه پژوهش نشان‌دهنده ارتقای سطح علمی و آموزشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: علیرضا نوری، فاطمه سیالی، حسین یوسفی، علیرضا مرادی، فلورا فرهادی، مهدی رستمی پویا، آرمین ساکی، محمد طه محمدی و آنیل علی گلی به عنوان پژوهشگران دانش‌آموز برتر ملی معرفی شدند.

وی در ادامه به طرح جهش اشاره کرد و افزود: این طرح در مدارس استان به منظور تشویق دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حال اجرا است و نتایج خوبی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.