×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آئین معارفه مدیر کارخانه حریر خوزستان برگزار شد

مدیرعامل جهادی شرکت حریر خوزستان در آئین معارفه با اشاره به جلسات با مدیرعامل هلدینگ و شستا و دیگر مدیران هلدینگ های بالادستی اظهار داشت: باید تمامی برنامه‌ها بگونه ایی باشد که خواسته‌های قانونی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» را با یک برنامه ریزی منظم بر سرانجام برسانیم چراکه موفقیت شستا همانا نتیجه اش خدمت به جامعه بزرگ بازنشستگان است و از طرفی با کسب رضایت شستا و هلدینگ بالاسری که میتوانیم کمک های لازم را برای ارتقا شرکت به نتیجه برسانیم.

وی گفت: یکی از نگاه های ویژه مدیرعامل شستا در نشست با مدیران هلدینگ ها و مدیران عامل شرکت های تابعه، به سود حداکثری است.

غمگین بیان کرد: ادامه موجودیت حریر خوزستان با برنامه داشتن و هدفمند کار کردن و شایسته سالاری و چیدمان درست نیروی انسانی و پرهیز از رابطه بازی و رفیق بازی و قوم گرایی بجایی استفاده دقیق و صحیح از تمامی کارکنان در موقعیت مناسب شغلی است.
مدیرعامل حریر خوزستان افزود: باید همه توجه داشته باشیم که خواسته‌هایمان باید با دارایی‌های توازن داشته باشد ، همکاران محترم نباید بجای تمرکز روی کار و تلاش و خلاقیت و ایده پروری وقت را مرتب روی مقایسه غیرمتعارف قرار دهند بالاخره تفاوت هایی در پرداخت ها براساس قانون براساس مسئولیت ها وجود دارد که اجتناب ناپذیر است و در واقع این عین عدالت است.

مدیرعامل جهادی شرکت حریر با اشاره به بعضی مطالبات کارکنان ادامه داد: اجازه نمی دهیم حق کارگری در پرداخت ها حتی ریالی تضییع شود اگر حق کسی داده نشده، صددرصد به آنها حق قانونی خودشان را خواهیم داد.

وی گفت: مدیران باید بدانند یکی از مهمترین عامل موفقیت نیروی انسانی شاداب و آموزش دیده می‌باشد. باید مراقب باشند که پرسنل ارزشمند در شیفیت های کاری خود حتما استراحت قانونی خود را داشته باشند، اصلا نباید کسی از کارگران تلاشگرمان در سه شیفت در محل کار خود حاضر باشد چرا که این خارج از عرف و قانون کارگاهی است از طرفی با سلامت فرد در تضاد است.

مدیرعامل حریر خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر شرکت حریر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان منابع فوری برای تامین مواد اولیه و بخشی از قطعات پوششی نیاز دارد.

غمگین اظهار کرد: رایزنی های متعددی با مدیران هلدینگ بالادستی و شستا برای عبور از این مشکلات در دستور کار قرار دادیم که خداروشکر نتایج خوبی از این جلسات گرفته شد.

مدیرعامل جهادی حریر خوزستان با اشاره به پیگیری ‌های مستمر جهت افزایش سرمایه اظهار داشت: پس از نشست‌های مستمر با مدیران هلدینگ های بالادستی، مجوز ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه برای حریر خوزستان گرفته شد.

وی گفت: خداروشکر پس از پیگیری ‌های فراوان، توانستیم مجوز مولدسازی اموال شرکت جهت تامین نقدینگی را از سوی هلدینگ اخذ کنیم.

مدیرعامل با اشاره به اخذ مجوز احداث کارخانه کانورت (بسته بندی) افزود: انشالله در آینده نه چندان دور شاهد علاوه بر کارخانه کانورت بحول قوه الهی احداث کارخانه ۲۰۰ هزار تنی خمیر کاغذ از باگاس نیشکر را نیز اجرایی خواهیم کرد که با اجرای طرح های توسعه ای حریر خوزستان شاهد افزایش تولید و سودآوری بسیارزیادی خواهیم بود.

وی مجددا تاکید کردند مهم ترین عامل موفقیت سازمان و شرکت را نیروی انسانی دانست و گفت: ان‌شاءالله با همراهی و هماهنگی تمامی کارکنان شاهد توسعه و پیشرفت شرکت باشیم.
مدیرعامل حریر خوزستان در ادامه این نشست ضمن معرفی مدیر کارخانه ایشان را مدیری با تجربه دانست و گفت: انتظار داریم تمامی مدیران و کارکنان همراهی و هماهنگی لازم را با مدیر کارخانه داشته باشند.

در پایان این نشست، حکم جناب آقای مهندس محمد پور مالکی بعنوان مدیر کارخانه حریر خوزستان از سوی جناب آقای دکتر غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان به ایشان اهدا شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.