×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری هشت هزار محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در خوزستان

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هشت هزار محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در ماه مبارک رمضان امسال با هدف تربیت دانش‌آموزانی قرآنی در استان برگزار شد.

 عبدالله حبیبی در محفل انس با قرآن دانش‌آموزی همزمان با سراسر کشور در محل حرم علی ابن مهزیار اهوازی بیان کرد: دانش‌آموزان امروز باید با استفاده از مفاهیم و معانی قرآنی یاد بگیرند که چگونه قوی باشند.

وی گفت: دانش‌آموزان مسلمان ایرانی آنقدر باید قوی باشد تا در برابر زورگویان با قصد تجاوز به جهان اسلام مقابله کنند.

حبیبی رمز قوت دانش‌آموزان را علم آن‌ها عنوان کرد و افزود: امروز وظیفه اصلی دانش‌آموزان درس خواندن است و ایران قوی با دانش‌آموزانی قوی شکل می‌گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: یک دانش آموز تربیت شده بر اساس برنامه‌های سند تحول بنیادین باید دانش‌آموزی آماده برای زندگی باشد و از مفاهیم قرآنی برای زندگی خود استفاده کند.

حبیبی گفت: دانش‌آموزان قرآنی باعث توسعه جامعه قرآنی می‌شوند و ضروری است که دانش‌آموزان در کنار خواندن قرآن با مفاهم آن هم آشنا شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: برخی کشورهای جهان اسلام متاسفانه به وظایف قانونی خود در برابر ظلم‌هایی که مستکبران بر برخی مردم مظلوم همچون غزه دارند به درستی عمل نکردند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی وظیفه خود می‌داند به همه مظلومان در دنیا با استفاده از زبان خود و یا حضور در راهپیمایی‌ها حمایت کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.