×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری «غله و نان» با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان

سید یحیی میرزایی رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان داشت: این همکاری استراتژیک بین این نهادها با هدف ارتقای دانش و توانمندی‌های مرتبط با صنعت غله و نان، آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: این مرکز با توجه به نیازهای روزافزون صنعت غله و نان در استان خوزستان و لزوم ایجاد یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و ترویج فناوری‌های نوین برای توسعه بهره‌وری، کیفیت و راندمان در صنعت غله و نان تاسیس شده است.

میرزایی گفت: پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان متولی حوزه فناوری در استان، در راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی داشته است. با ایجاد همکاری با پارک علم و فناوری، مرکز آموزش و فناوری غله و نان قادر خواهد بود به بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و امکانات موجود در پارک، از جمله آزمایشگاه‌ها و فضاهای کارآفرینی، بهبود فرآیندهای تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های نوین را در صنعت غله و نان به کار ببرد.

وی با اشاره به لزوم دیده شدن نقش پارک علم و فناوری در زندگی مردم بیان کرد: حضور پارک در این مرکز باعث اثرگذاری پارک علم و فناوری در زندگی مردم خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان، به عنوان یک نمونه موفق از همکاری بین نهادها برای توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق و استان‌ها در کشور مطرح شود. این اقدام مهم باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات غله و نان در استان خواهد شد و به توسعه پایدار این صنعت اساسی کشور کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.