×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آیین افتتاحیه کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان برگزار شد

وی افزود:برخی دستگاه‌های نظارتی ازسال ۱۴۰۰ پیگیر پایش و بازرسی از واحدهای خبازی در استان خوزستان بودند و در این پایش ۳۰۰ واحد خبازی در سطح استان خوزستان خوزستان راه اندازی شد که از این ۳۰۰ واحد، ۱۷۰ واحد آن متعلق به شهر اهواز و بوده و ۱۳۰ واحد دیگر در شهرستان های استان خوزستان راه اندازی شدند.

مدیرکل غله و بازرگانی خوزستان بیان داشت: با تلاش های فراوان دغدغه تامین نان برای همیشه در سطح استان خوزستان به اتمام رسید و با راه اندازی این ۳۰۰ واحد خبازی هیچ کدام از هم استانی ها در تامین نان مورد نیازشان دچار مشکل نخواهند بود.

وی در ادامه افزود: کار گروه آرد و نان در استان خوزستان ۴ اقدام موثر تا به امروز انجام داده است و اقدام اول با راه اندازی ۳۰۰ واحد خبازی در استان خوزستان به دغدغه تهیه نان در استان خوزستان پایان داد و با راه اندازی این واحدهای خبازی برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال زایی صورت گرفت، همچنین اقدام دوم فرهنگ سازی و شناخت نان خوب و با کیفیت بود که در این راستا با حضور مسؤلین استانی در شهر اهواز در دبیرستان دخترانه شاهد رضوان و با حضور ۵۰۰ دانش آموز و با چاپ بروشور و آموزش نان خوب توانستیم این برنامه را اجرا کنیم و به دانش آموزان ویژگی‌های نان خوب و با کیفیت آموزش داده شد.

در ادامه جهان نژادیان گفت: اقدام سوم و موثر در سال گذشته برپایی نمایشگاه تخصصی نان استان خوزستان بود که بر اساس مصوبه آرد و نان این اقدام انجام شد که خوشبختانه رضایتمندی همه مسؤلین استانی را به دنبال داشت.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: ما در استان خوزستان متولی مشخصی برای بهبود کیفیت نان نداشتیم و امروز با راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان در اهواز یک متولی مشخص و واحد برای ارتقا کیفیت نان داریم و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در اداره کل غله و رهنمون های کارگروه نان و تلاش‌های پارک و علم و فناوری ومرکز فنی و حرفه ای استان این تلاش‌ها به ثمر نشسته است.

وی بیان داشت: در این آموزشگاه آموزش‌های تئوری و عملی را به واحدهای خبازی آموزش خواهیم داد و گام های موثری در راستای ارتقا نان با کیفیت برخواهیم برداشت.

در پایان از دکتر امامی برای همکاری‌های صمیمانه در جهت اخذ مجوز کانون آموزش و فناوری نان تشکر ویژه شد.

این مرکز دومین مرکز آموزش نان در کشور است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.