×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

طنین مرگ بر اسرائیل توسط کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در حمایت از اقدام اخیر سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب صهیونیستی

براساس این گزارش، کارکنان و بسیجیان همیشه در صحنه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در این مراسم حضور پرشور و فعالی داشتند.

خانواده بزرگ شرکت نیشکر هفت‌تپه در این تجمع همگام با دیگر اقشار مختلف مردم شریف و نجیب ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام، با فریاد مرگ بر اسرائیل، جنایات این رژیم خبیث را محکوم کردند.

مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در گفتگو با روابط عمومی این شرکت ضمن تجلیل از اقدام اخیر فرزندان دلیر ایران اسلامی، گفت: اقدام بازدارنده اخیر سپاه پاسداران علیه رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی نماد قدرت و عزت جمهوری اسلامی بود که به تمامی مستکبران عالم به نحو بسیار مناسبی به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: مجموعه بزرگ نیشکر هفت‌تپه که یک شرکت شهید پرور است، همواره در رویدادهای دینی و ملی خط مقدم بوده و بار دیگر ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، از اقدام اخیر و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاک کشور جعلی اسرائیل، اعلام حمایت می‌نماید.

گفتنی است، امروز در نمازخانه شهید رجایی شرکت، نمازگزاران با ندای الله اکبر و فریاد مرگ بر اسرائیل از اقدام اخیر سپاه پاسداران حمایت و به همین مناسبت، از سوی واحد روابط عمومی و بسیج شرکت، در بین نمازگزاران شیرینی پخش شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.