×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تلاش برای توسعه حریر خوزستان / اجرای طرح کانورت حریر خوزستان در راستای تحقق منویات رهبری است

دکتر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در ارتباط با اجرای طرح های توسعه ای حریر خوزستان بویژه طرح در حال اجرای پروژه کانورت ( بسته بندی دستمال کاغذی) با دکتر ارسلان غمگین گفتگو نمودند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در نشست با نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از مسائل و مشکلات روند تولید و فروش، اجرای طرح‌های توسعه ای به ویژه طرح مهم و در حال اجرای پروژه کانورت و دیگر برنامه‌های پیش‌روی این شرکت پرداختند.

دکتر غمگین اجرای طرح‌های توسعه ای در شرکت حریر خوزستان را از ضروریات دانست و گفت: خداروشکر پس از پیگیری ها ونشست‌های مستمر مجوز پروژه کانورت ( بسته بندی دستمال کاغذی ) از سوی هلدینگ های بالادستی اخذ شد و کارهای اجرایی این طرح آغاز شده است.

وی افزود: با اجرای طرح کانورت در حریر خوزستان ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۰ نفر در سه شیفیت کاری در واقع یک سوم تولیدات تیشو را از خام فروشی جلوگیری و آن را تبدیل به کالایی که به دست مصرف کننده برسد خواهیم رساند و این جهش تولید در مسیر اجرای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب است.

دکتر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در این نشست اجرای طرح‌های توسعه ای در حریر خوزستان را کاری بسیار ارزشمند دانست و گفت:
جهت رفع مشکلات حریر خوزستان، اجرای طرح های توسعه ‌ای به ویژه تامین منابع لازم جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های توسعه ‌ای این شرکت آمادگی هرگونه همکاری و مساعدت‌های لازم را داریم و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.