×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری مجلس سوگواری به مناسبت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

مجلس سوگواری به مناسبت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در نمازخانه امام علی(ع) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با حضور مهندس شهروئی مدیرعامل، مدیران، کارکنان و بسیجیان این شرکت و مدیریت های مستقر در ناحیه صنعتی کارون برگزار گردید.

حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی ضمن تقدیر از شرکت نفت و گاز کارون در عمل به رسالت خطیر تولید و انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه پیرامونی، خیزش دانشگاه های آمریکا و غرب را تحقق وعده های امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: به راستی در هزاره اخیر هیچ رهبری همچون امام خمینی( قدس سره ) از “تحولات آینده” و ترسیم دقیق چهره جهان فردا”، سخن به میان نیاورده است.

وی افزود: عملیات “وعده صادق” باید در چارچوب رسالت آخر الزمانی انقلاب اسلامی و عصر امام راحل تحلیل گردد تا به درک درستی از ابعاد و آثار عظیم آن نائل آئیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مظلومیت امام صادق(ع) ، به سجایای اخلاقی و دستاوردهای علمی ایشان اشاره کرد و افزود: امام صادق علیه السلام وارث جامعه ای بودند که در اثر خیانت خلفا به ویژه امویین سقوط نموده بود. و ششمین پیشوای شیعیان سرمنشاء تحول و بازسازی جامعه با تربیت چندین هزار شاگرد و عالم بودند و شیعه و یاران امام صادق( ع)در این دوران پیشتاز میدان علم و عمل بودند.

در این مراسم همزمان با سلسله نشست‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیین پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.