×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تحریم های دشمن مانع اراده داخلی و تولید نشد

وی با اشاره به حضور ١٢ کشور خارجی در این نمایشگاه بیان داشت: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، هزار و ٧۵٠ شرکت داخلی و خارجی محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

سرهنگ باقری افزود: این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته از نظر تخصصی، ارائه دستاوردهای جدید، حضور شرکت های دانش بنیان و پارک های فناوری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب ادامه داد: پیام این نمایشگاه این است که وجود تحریم ها نمی تواند مانعی در برابر اراده داخلی و تولید شود.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تولید نفت با روحیه جهادی نیروهای داخلی خاطرنشان کرد: خارجی ها تصور نمی کردند که جمهوری اسلامی ایران بتواند با اتکاء به توانمندی های داخلی از نظر مسائل فنی تولید نفت، پالایش و صنایع پتروشیمی به چنین دستاوردهایی برسد.

سرهنگ باقری در پایان گفت: امروز کشورهایی که به دنبال منافع خود برای سرمایه گذاری در نفت و گاز ایران هستند؛ توجهی به صحبت های دشمن برای تحریم نفت و گاز جمهوری اسلامی ندارند؛ ایران اسلامی نیز به خوبی از این فرصت در راستای تولید نفت استفاده می کند تا کمکی شایان به اقتصاد کشور داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.