×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توانمندی اکسین در تامین نیاز صنعت گاز بی نظیر است / دیدار رهبری با کارگران اکسین به آن‌ها انرژی مضاعف داد

رضا نوشادی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در دومین روز از نمایشگاه بین المللی نفت تهران، اظهار کرد: باید در جای جای کارخانه های کشور به این فکر شود که آب و برق و گاز بهینه مصرف شوند و این جز با مشارکت مردم و صنایع امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به دیدار جمعی از کارگران فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری افزود: خوش به سعادت کسانی که مقام معظم رهبری را از نزدیک ملاقات می کنند. این دیدار به کارگران اکسین انرژی مضاعفی داده تا بتوانند در هسیر موفقیت شرکت با انرژی بیشتر گام بردارند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در خصوص بحث حمایت از شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: شرکت گاز با توجه به توانایی های یکه در مجموعه اکسین دیده، پروژه های مختلفی را برای این شرکت تعریف می کند تا بتواند به خوبی به تولیدات خود ادامه دهد.

نوشادی عنوان کرد: برای اجرای پروژه های گاز در کشور مسیری جز فولاد اکسین خوزستان نداریم و هرجایی که برویم مسیر فعالیت ما از اکسین عبور می کند.

وی افزود: ما ۴۰۰ کیلومتر خط لوله سراسری را با وجود اینکه می توانتیم به سراغ واردات آن برویم اما به سراغ اکسین آمدیم و خوشبختانه این شرکت توانست نیازها را در این زمینه مرتفع کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در پایان عنوان کرد:حضور اکسین در نمایشگاه صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از بازوان اصلی این صنعت و نقش آفرینی اکسینی ها طی سالیان گذشته گواه این موضوع است که تولیدات مجموعه فولاد اکسین همپا و تامین کننده نیاز صنعت نفت و گاز کشور بوده و خواهد بود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ تعداد گستردگی شرکت کنندگان در زمره ی بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه های حوزه ی صنعت نفت و گاز در جهان است که بیست و هشتمین دوره ی آن از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.