×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رشد چشمگیر پروژه های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

نشست صمیمی روسای واحد و کارشناسان اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات با مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.
در ابتدای این نشست که با هدف قدردانی از اقدامات این مجموعه در سال گذشته و همچنین بررسی مشکلات و رفع چالش ها برگزار شد ، مدیر خدمات شرکت آغاجاری اقدامات و دستاوردهای خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات را تشریح کرد.
مهندس محمد مداحی نژاد اقدامات این مجموعه را  در تمامی حوزه خصوصا مسئولیت های اجتماعی قابل توحه دانست و افزود : انشالله در سال جدید بتوانیم با تعامل و هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به کارکنان،خانواده ها و همشهریان استفاده کنیم.
در ادامه مدیر عامل شرکت آغاجاری ضمن تقدیر از اقدامات اداره خدمات مهندسی،پتانسیل و ظرفیت موجود در شرکت آغاجاری را در سطح مناطق نفت‌خیز بمطلوب دانست و افزود : همه باید از این پتانسیل و ظرفیت برای رشد منطقه و بهره مندی خانواده ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.
مهندس تقی زاده با اشاره به آغاز پروژه های خدماتی در سال گذشته بیان کرد: تا رسیدن به ایده آل فاصله زیادی داریم و در سال جدید می بایست این عقب ماندگی چند ساله منطقه را بتوانیم جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.
مهندس جواد تقی زاده در تشریح اقدامات شرکت آغاجاری در سال گذشته افزود: در جریان احداث بام فرهنگی امیدیه در کمتر از ۱۰ روز بیش از ۱۱۰۰ متر مکعب سنگ کاری انجام شد که این کار در نوع خود یک رکورد محسوب می شد.
مدیر عامل شرکت آغاجاری احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان،احداث خانه بازی های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت،احداث کارگاه تولید دیوار های بتنی و….. را از جمله مهم ترین پروژه های در دست اقدام دانست که انشالله در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
مهندس تقی زاده همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل ترابری و احداث ۴۸ باب از منازل سازمانی فرسوده  با نقشه های جدید که به صورت دو قرار داد بیست و چهار تایی در حال انجام است را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پس از سالها محقق شد.
مهندس جواد تقی زاده در ادامه در خصوص روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه گذشته بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب شد و مجددا ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار متر مکعب خاک ریزی و خاک برداری مجدد به کار اضافه شد و انشالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در جمع کارکنان اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات گفت : خبر های خوبی در سال جدید خواهیم داشت و انشالله عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ دیگر آغاز خواهد شد و شاهد تحول در خدمات رسانی شرکت به کارکنان ، خانواده ها و همشهریان خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.