×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

غرفه خوزستان و مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال معاونت اقتصادی استانداری خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو شایسته تقدیر شناخته شدند

در طول برگزاری این رویداد، در محل غرفه خوزستان، نشست های تجاری با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، فعالان بخش خصوصی در زمینه های مختلف تجاری و تولیدی با محوریت شیلات و خرما برگزار شد.

همچنین در طول برگزاری این‌نمایشگاه، توانمندی های صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری خوزستان توسط متولیان دستگاه های اجرایی از جمله استانداری خوزستان، اتاق بازرگانی اهواز، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، پارک علم و فناوری، جهاد کشاورزی، اداره کل شیلات و اداره کل میراث فرهنگی خوزستان معرفی شد.

به همین منظور در آیین اختتامیه این رویداد، کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، اقدامات خوزستان در بسترسازی و توسعه سرمایه گذاری را شایسته تقدیر دانست.

همچنین با توجه به عملکرد و نتایج حاصل شده، محمد امین مکوندی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خوزستان به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب و بخاطر تلاش های صورت گرفته با اهداء لوح تقدیر از ایشان قدردانی شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: برگزاری دومین نمایشگاه طرح توسعه زنجیره های ارزش راهبردی استانها همزمان با نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران که با استقبال پر شمار سرمایه گذاران داخلی و خارجی مواجه گردید تجلی گاه عزم و اراده ملی و استانی برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به محسوب می گردد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.