×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کارگران سربازان خط مقدم جهادی اقتصادی هستند

برای نخستین بار نشست صمیمی مدیرعامل ،مدیران و روسای ادارات با کارگران شاغل در شرکت آغاجاری با هدف بررسی مشکلات و معضلات برگزار گردید.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در این نشست صمیمی ضمن گرامیداشت روز کارگر این قشر پر تلاش را سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی برشمرد و از زحمات آنان  در تحقق برنامه های فنی،عملیاتی و خدماتی قدردانی کرد.
مهندس جواد تقی زاده شرکت آغاجاری را یک مگا صنعت دانست و بیان کرد: شرکت آغاجاری افتخار دارد کارگران پر  تلاش آن برای اولین بار در کشور آغاز گر اعتصابات ضد استکباری بر علیه دولت آمریکا و انگلیس بود و همین اعتصابات تکمیل کننده پیروزی انقلاب اسلامی شد و همچنین از همین جامعه کارگری نیز  ۶۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم.
مهندس تقی زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شرکت آغاجاری در سال ۱۴۰۲عنوان کرد: از  سال ۱۴۰۱ سعی کردیم یک سری خدمات که در گذشته نبود را در جهت نگهداشت سرمایه انسانی گسترش دهیم تا وضعیت بهتر شود.
مدیر عامل شرکت آغاجاری اختصاص سفر های زیارتی به کارگران،اختصاص تسهیلات وام با سود ۴ درصد ، وام رسوب نفت کارت به کارگران ، استفاده از امکانات ورزشی و ….. را بخشی از این خدمات برشمرد.
مهندس تقی زاده در ادامه این نشست افزود : در جهت رفع برخی از مشکلات کارکنان طرح بازنگری طبقه بندی مشاغل برای کل پرسنل غیر رسمی در حال پیگیری است.
در این نشست مدیر منابع انسانی شرکت آغاجاری بیان کرد : حدود ۵ هزار نیروی غیر رسمی که جزئی از بدنه نفت  و گره گشای مشکلات هستند در شرکت آغاجاری مشغول به فعالیت هستند که در این مدت تلاش شده خدماتی در شأن این عزیزان ارائه شود.
مهندس جهانگیر نوئی افزود : در بحث  حقوق و مزایایی کارگران موفق شدیم  ساماندهی نظام پرداخت حقوق این بخش از پرسنل را انجام دهیم.
در ادامه این نشست صمیمی تعدادی از نمایندگان کارگران ارکان ثالث و قراداد مدت موقت مشکلات و مطالبات صنفی خود را بیان کردند
در دیدار کارگران با مدیر عامل شرکت مبحث طرح طبقه بندی مشاغل،بن کارت،لباس کار ، نفت کارت، نظام پرداخت حقوق کارگران، مزایایی رفاهی و ….. مطرح گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.