×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نمایشگاه نفت بزرگ ترین آوردگاه تبادل دانش فنی صنعت نفت است

جواد تقی زاده در گفتگو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، اظهار کرد: با توجه به حضور بیش از۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین شرکت های دانش بنیان این ظرفیت برای استفاده از دانش تخصصی شرکت ها در راستای تولید حداکثری وجود دارد.

وی افزود: شرکت آغاجاری به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنین با توجه به تنوع تاسیسات و ماشین آلات فرآیندی، آمادگی برای مشارکت با شرکت های دانش بنیان را دارد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به حضور گسترده شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در نمایشگاه گفت: یکی از مشکلات شرکت آغاجاری قدمت و عمر بالای تاسیسات عملیاتی است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت های ارائه شده در این نمایشگاه بخشی از آن را مرتفع نماییم.

به گفته‌ی وی، شرکت آغاجاری در سال گذشته موفق شد  برای نخستین بار با مشارکت شرکت های دانش بنیان موانع بسیار سخت آسفالتی و سازندی چاه های تولیدی  را رفع نماید.

تفی زاده همچنین تصریح کرد: بیش از ۵۰ سال است پساب نمک زدایی واحد های بهره برداری بعنوان یک معضل بزرگ  محیط زیستی در شرکت آغاجاری شناخته شده بود که از مرداد سال گذشته با بررسی دقیق توسط تیم کارشناسی  و بررسی طرح های شرکت های دانش بنیان طراحی ساخت یک کارخانه تصفیه پساب نمک زدایی انجام شده و در مرحله اخذ مجوز و تهیه قرارداد می باشد که در صورت تحقق علاوه بر رفع معضلات زیست محیطی در اشتغال زایی هم بسیار موثری خواهد بود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.