×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

هنر تئاتر می‌تواند موجبات آگاهی بخشی انسان را فراهم آورد

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: هنر تئاتر می‌تواند موجبات آگاهی بخشی انسان را فراهم آورد.

بنا به این گزارش استاندار خوزستان بیان داشت: برگزاری جشنواره تئاتر استانی یکی از رویدادهای مهم در تقویم فرهنگی و هنری استان است. هنر تئاتر به عنوان زنده‌ترین هنر جهان، علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند موجبات آگاهی‌بخشی انسان نسبت به موضوعات مختلف را با اتکا به خلاقیت، احساسات و زیبایی، به گونه‌ای تأثیرگذار فراهم آورد.

وی در ادامه اظهار داشت : در آستانه برگزاری سیامین دوره این جشنواره، ضمن تبریک به تمامی هنرمندان و گروههای حاضر در جشنواره و ارج نهادن به تلاش، صبر، خلاقیت و تعهد آن گرامیان امیدواریم که به یاری خداوند سبحان سیامین جشنواره تئاتر استان خوزستان تجلی همدلی، معرفت و هنر خلاق باشد و با اجرای آثاری فاخر و افزایش کیفی جشنواره نسبت به ادوار گذشته، جهشی بر جریان توسعه فرهنگ و هنر استان خوزستان ایجاد کند.

شریعتی گفت :شایسته می دانم از تلاش متولیان، مدیران و برنامهریزان و یاریگران این رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری و همچنین هیئت انتخاب و داوران نهایی جشنواره تقدیر و تشکر نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.