×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۵۷ سارق حرفه ای در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۵۷ سارق در اجرای طرح سه روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

سردار” حیدر عباس زاده” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس آگاهی با همکاری سایر عوامل انتظامی به مدت سه روز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و فعال کردن گشت های نامحسوس و هدفمند ۱۵۷ سارق حرفه ای در سطح استان شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۴۴۱ فقره انواع سرقت اعتراف و ضمن بازسازی صحنه سرقت های به وقوع پیوسته، مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است، تصریح کرد: این طرح بصورت مستمر هر هفته اجرا خواهد شد و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.

دستگیری ۲ عامل تیراندازی به راننده حمل زباله کمتر از ۵ ساعت در ماهشهر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو عامل تیراندازی به راننده خودروی حمل زباله کمتر از پنج ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

سردارعباس زاده گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه شکاری به سمت یکی از رانندگان حمل زباله در حاشیه شهرستان ماهشهر موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس اطلاعات امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت دو عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش آن دستگیر کردند.

سردارعباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دوقبضه اسلحه شکاری که با آن تیراندازی شده کشف وضبط گردید، اظهار داشت: متهمان با مشاهده مدارک مستدل به بزه انتسابی اعتراف انگیزه خودرا اختلاف ملکی عنوان نموده، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهبهان با کنترل دقیق خودروهای عبوری سه دستگاه خودروی سمند، پژو ۴۰۵ و دنا حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی و ابزار آلات کابینت فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.