×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری نخستین رویداد منطقه ای استارت‌آپ کارآفرینی اجتماعی

نخستین رویداد استارتاپی تخصصی کارآفرینی اجتماعی به منظور راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، شورای اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی مؤسسه جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.

استارت‌آپ تخصصی کارآفرینی اجتماعی با هدف نواندیشی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و شناسایی و حمایت از دانشجویان خلاق در این زمینه، با گستره‌ی دانشگاه‌های منطقه شامل هرمزگان، بوشهر، کرمان، فارس، کردستان، خوزستان، کرمانشاه و ایلام روزهای بیست و هشتم تا سی‌ام فروردین‌ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

افزایش مسئولیت اجتماعی، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، کاهش آسیب های فضای مجازی، بهبود عملکرد آموزشی به کودکان کار، ارتقای فرهنگ مطالعه در خانواده های کم درآمد، کاهش مهاجرت، ارتقای فرهنگ شهروندی، افزایش پایداری خانواده، کاهش بزهکاری و کاهش تکدی‌گری برخی از مهم ترین محورهای برگزاری رویداد استارت‌آپ تخصصی کارآفرینی است.

همچنین روز سه‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه امسال آیین رونمایی از پوستر این رویداد در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

 مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۲ فروردین‌ماه سال ۹۸ و زمان برپایی رویداد اصلی از بیست و هشتم تا سی فروردین سال آینده خواهد بود. هم‌چنین پیش از برگزاری رویداد اصلی، سه پیش‌رویداد در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری در این زمینه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به نام‌نویسی، ارسال آثار و کسب آگاهی بیشتر از نحوه شرکت در این رویداد می‌توانند به نشانی http://sostartup.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، پیش از این به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و معاونت فرهنگی و اجتماعی مؤسسه جهاد دانشگاهی خوزستان، طی حکمی از سوی عبدالرحیم هوشمند معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران، آقای سید رضا علوی به سمت «دبیر اجرایی رویداد منطقه‌ای استارتاپی کارآفرینی اجتماعی» منصوب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.