×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۲پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت در آبادان افتتاح شد

۲پروژه درمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آبادان به بهره‌برداری رسمی رسیدند.

مرکز تشخیص و غربالگری سرطان تیپ یک آبادان دقایقی پیش با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه به صورت رسمی افتتاح شد.

در این مرکز که با هزینه ساخت ۲۸میلیارد ریال تکمیل شده است خدمات با نرخ دولتی به بیماران ارائه می‌شود.

مرکز تشخیص و غربالگری سرطان تیپ یک آبادان با ۵۷۵ مترمربع زیربنا کنار بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان آغاز به کار کرد.

همچنین پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان نیز با یکهزار و ۶۲۰متر مربع زیربنا دیگر پروژه افتتاح شده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبادان.

در این کلینیک که هزینه ساخت آن بدون خرید تجهیزات ۶۰میلیارد ریال بوده است، پزشکان متخصص و فوق تخصص با نرخ دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند.

آغاز به کار مرکز خدمات سلامت شهری امام رضا(ع) آبادان 

مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام رضا(ع) با حضور دکتر نمکی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

بنا به این گزارش در ادامه آیین افتتاح پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان این مرکز با هزینه ساخت ۱۷و نیم میلیارد ریالی به بهره‌برداری کامل رسید.

این مرکز جامع سلامت شهری ۶۹۲ متر مربع زیربنا دارد.

پیش از بهره‌برداری از مرکز یادشده، دکتر نمکی و هیات همراه با حضور در شادگان پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در این شهرستان را نیز افتتاح کرده بودند.

مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر به بهره‌برداری رسید

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر به عنوان نهمین پروژه دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، این مرکز جامع سلامت ۹۲۰ متر مربع زیربنا و با هزینه ساخت ۲۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر نمکی از صبح امروز پروژه‌هایی همچون ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت شادگان، بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، سایت اداری مرکز فوریت‌های پزشکی و همچنین پایگاه جاده‌ای اورژانس خوردورق شادگان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری امام رضا(ع) آبادان، مرکز غربالگری سرطان تیپ یک این شهرستان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌اله طالقانی و خوابگاه دانشجویی شهدای منا را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح کرده است.

وزیر بهداشت خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان را به روح شهدای منا تقدیم کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان ثواب این پروژه را به روح شهدای والای مقام منا تقدیم کرد.

دکتر سعید نمکی در حاشیه افتتاح پروژه خوابگاه دانشجویی«شهدای منا»ی دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان ضمن آرزوی توفیق برای دست‌اندرکاران ساخت این پروژه اضافه کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم در سفرهای آتی به خوزستان با لطف پرورگار، زحمت مدیران دلسوز خوزستان و دعای خانواده معزز شهدا شاهد افتتاح مراکز و پروژه‌های بیشتری نیز باشیم.

وی اضافه کرد: بدون تردید با افتتاح مراکز جدید در سطح استان خوزستان شاهد رفاه بیشتر مردم شریف این منطقه خواهیم بود و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

در این آیین ۲بلوک ۸واحدی از ۵بلوک خوابگاه دانشجویی شهدای منای دانشکده علوم پزشکی آبادان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان با هزینه ساخت بدونِ تجهیزاتِ ۷۰میلیارد ریال و در ۵۰۰۰متر مربع افتتاح شده است.

بهره‌برداری از بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان

بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با حضور دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

این بانک خون که ۸۰ متر زیربنا دارد، با هزینه ۵میلیارد ریالی ساخته و تکمیل شده است که از مبلغ یادشده ۲۷۰ میلیون تومان مربوط به خرید تجهیزات بوده است و بانک یادشده با ۲پزشک به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

یانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان به سیستم آنلاین انتقال خون کشور متصل است.

پیش از این ستاد شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت، ستاد فوریتهای پزشکی و پایگاه اورژانس جاده‌ای خوردورق شادگان به دست دکتر نمکی افتتاح شد.

ستاد مرکز فوریت‌ها و پایگاه اورژانس شهری شادگان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، این ستاد در ۲۰۰متر مربع و با هزینه ساختی نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان در شهرستان شادگان ضمن ادای احترام به شهدای معزز این شهرستان و خون‌های ریخته شده در این سرزمین در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: بنده، هیات دولت و کل نظام به مردم این منطقه مدیون هستیم.

وی اضافه کرد: عهد کرده بودم که برای نخستین سفر استانی‌ام به سرزمین مقدس خوزستان عزیمت کنم تا ادای دینی داشته باشم هم به شهدایی که در این منطقه ماندگار و هم به آنهایی که به مناطق دیگر فرستاده شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوزستان را سرزمینی مقدس و پاکیزه تعریف کرد و افزود: امیدوار هستم که با کمک و پیگیری همکارانم در وزارت بهداشت، استاندار محترم خوزستان و نماینده دلسوز شادگان در مجلس شورای اسلامی، حداقل‌هایی که در شان مردم این منطقه است را ایجاد نماییم.

وی بیان کرد: خوشحالم که پروژه‌های مختلفی در این منطقه افتتاح می‌کنیم و قول می‌دهم که پروژه بیمارستان شادگان نیز با پیگیری دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در مسیر قانونی قرار گرفته و در آینده نزدیک اجرایی شود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.