×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آینده ایران اسلامی به دست نسل جوان رقم می خورد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نشان از آگاهی، بینش و عظمت رهبری دارد، گفت: گام نخست انقلاب در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای زیادی داشت و در گام دوم نسل جوان باید آینده را بسازد. سرلشکر یحیی صفوی در یادواره شهدای دانشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: راه باید برای ورود نسل مدیران جوان آماده شود زیرا اکنون این جوانان هستند که آینده کشور را می سازند.

وی تصریح کرد: دانشجویان نسل پیش، کشور را تا اینجا رساندند و دستاوردهای بزرگی هم داشتند و از حالا به بعد ساخت آینده با نسل جدید است. نسل قبل امنیت را به جایی رساندند که تا ۸۰ سال آینده هیچ قدرتی نمی ‌تواند به ایران حمله کند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: آمریکا و اسرائیل جرات ندارند به ایران اسلامی نگاه چپ کنند و اکنون قدرت و نفوذ سیاسی و فرهنگی ما در سطح مدیترانه و حوزه خلیج فارس را در بر گرفته است.
سرلشکر صفوی همچنین وجود مقام معظم رهبری را نعمت بزرگی برای نظام اسلامی دانست و گفت: همانطور که رهبری فرمودند نظام اسلامی، جهان ۲ قطبی را سه قطبی کرد و تفکر اسلامی را در مقابل تفکر استکباری قرار داد، در حال حاضر نیز تفکر غربی و استکباری در حال اضمحلال و نابودی است.
وی در ادامه به تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت:آبادان و خرمشهر سرزمین مقدسی است که جای جای این ۲ شهر به عطر شهدا معطر شده است.
وی افزود: در استان خوزستان ده ها عملیات نظامی در هشت سال دفاع مقدس انجام شد که دو سوم از ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس در این استان به شهادت رسیدند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید قدر آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، هویزه، شوش، دزفول و اندیمشک را دانست زیرا شمیم شهادت در این شهرها به مشام می رسد.
سرلشکر صفوی تصریح کرد: آبادان نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه در مقابله با رژیم ستمگر شاهنشاهی و با واقعه دردناک سینما رکس کمر شاه را شکست.
وی اظهار داشت: صدام در جنگ ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را در سرمی پروراند اما با سد رزمندگان شجاع و دلیر ما برخورد کرد که با الگوگیری از سیدالشهدا (ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته بودند و به جانفشانی پرداختند.
سرلشکر صفوی افزود: اکنون خطر ریلی ایران در حال اتصال به خط ریلی بصره است که با انجام آن خط ریلی چین متصل خواهد شد و این دستاوردی بزرگ برای ایران اسلامی است.
وی در پایان گفت: خوزستان ظرفیت تامین غذای ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را دارد،
این استان یک قطب دفاعی کشور و قطب فرهنگی و کشاورزی است و آمار بی کاری در آن مربوط به کم کاری هاست.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.