×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۱۲ ساعت در دزفول

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف قتل و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی پیدایش یک خودروی لکسوس و کشف یک جسد در صندوق عقب آن توسط ماموران پلیس، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به ماموران پلیس آگاهی دزفول ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول با اسلحه کلت کمری به قتل رسیده است، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اسلحه کلت بکار رفته در صحنه جرم بهمراه دو فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد ‌.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه قاتل ضمن اعتراف، انگیزه خود را از قتل اختلافات مالی عنوان کرد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شد

کشف ۱۸۷ کیلوگرم حشیش در محورهای ورودی شهرستان اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۸۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در محورهای ورودی شهرستان اهواز خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روز گذشته با اشراف کامل اطلاعاتی پنج محموله مواد مخدر را شناسایی و بلافاصله دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات تخصصی محل تردد چهار خودروی شخصی و یک دستگاه تریلر قاچاقچیان مواد مخدر را در محورهای ورودی شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۱۸۷کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.